"3D Studio MAX" - Selaus asiasanan mukaan Lahden ammattikorkeakoulu

    • High-polysta Low-polyyn : pelimallin tuottaminen nykyajan standardein 

      Male, Arno (Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyöni on Battlefield 2:n Project Reality modifikaatio tiimille tehty pelimalli ajoneuvo. Käyn läpi prosessin, missä luodaan pelimalli, joka käyttää korkeatasoisen 3d-mallin tietoja tekstuurina. Kerron mitä vaiheita ...
    • Lowpoly-hahmon riggaus 3ds Max-ohjelmassa 

      Nieminen, Mikael (Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämä opinnäytetyö sisältää tutkimustyön lowpoly-hahmomallien riggauksesta 3ds Max-ohjelmassa. Työn on tarkoitus antaa yleiskatsaus aiheeseen ja tutkia erilaisia riggaus-menetelmiä. Työ sisältää johdanto-osan, jossa kerrotaan ...
    • Mental Ray renderöinnin optimointi 3ds Max -ohjelmassa 

      Jokela, Markus (Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on esittää tekniikoita, joilla Mental Ray renderöintimoottoria pystytään tehokkaasti hyödyntämään sekä oppia tuntemaan ongelmakohdat renderöinnissä. Työ käsittelee ensiksi renderöintiä ...
    • Rakennusmallien liittäminen videokuvaan 

      Mykkänen, Joonas (Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia rakennusmallien liittämistä liikkuvaan videokuvaan. Tekstissä käydään läpi keskeisimmät työvälineet ja tietokoneohjelmat, joita työskentelyssä vaaditaan. Tekstissä esitellään muutamia ...