TAPAHTUMAT OSANA YRITYKSEN MARKKINOINTIA : Case Vapaapäivä
Roiko, Marja-Riitta (2015)
Roiko, Marja-Riitta
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201602262680
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201602262680
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni oli toiminnallinen projekti tapahtuman järjestämisestä osana yrityksen markkinointia. Teoriaosuudessa tutkin, mitä tapahtumamarkkinointi on nykypäivänä ja kuinka tapahtuma järjestetään käytännössä. Tavoitteenani oli koota tietoa tapahtumamarkkinoinnista yritysten markkinointikeinona ottaen huomioon asiakaslähtöisyys ja yrityksen markkinointi-strategia.
Toiminnallisessa osiossa suunnittelin, toteutin ja arvioin tapahtuman onnistumista käyttämällä teoriaosuutta pohjana. Tapahtuman päätavoitteena oli tuoda Shindo-sali yritykselle näkyvyyttä ja hankkia uusia asiakkaita. Tarkoitus oli suunnitella tehokas markkinointiprojekti, joka kokonaisuudessaan ilmentäisi yrityksen imagoa ja tavoittaisi kohderyhmän parhaiten.
Tapahtuman onnistumisen arviointiin käytin tapahtuman aikana suoraan saamaani palautetta ja osallistujien täyttämää kyselylomaketta.
Toiminnallisessa osiossa suunnittelin, toteutin ja arvioin tapahtuman onnistumista käyttämällä teoriaosuutta pohjana. Tapahtuman päätavoitteena oli tuoda Shindo-sali yritykselle näkyvyyttä ja hankkia uusia asiakkaita. Tarkoitus oli suunnitella tehokas markkinointiprojekti, joka kokonaisuudessaan ilmentäisi yrityksen imagoa ja tavoittaisi kohderyhmän parhaiten.
Tapahtuman onnistumisen arviointiin käytin tapahtuman aikana suoraan saamaani palautetta ja osallistujien täyttämää kyselylomaketta.