Golden Caviar - Ett bands visuella identitet skapas
Lindh, Max (2016)
Lindh, Max
Yrkeshögskolan Novia
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604174464
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604174464
Tiivistelmä
Opinnäytetyössäni esittelen visuaalisen identiteetin luomisen ja brändäyksen party pop/rock yhtyeelle Golden Caviar. Yhtye on hiljattain perustettu eikä heillä ole entuudestaan graafista materiaalia.
Työhön sisältyy logon, nettisivujen, sosiaalisen median ja painotuotteiden suunnittelua ja luomista.
Visuaalisen suunnittelutyön lisäksi projektiin kuuluu tutkimusosio. Tutkimus käsittelee musiikin brändäystä ja markkinointia. Tutkimuksen lisäksi olen haastatellut muusikoita ja tehnyt aiheeseen liittyen kyselylomakkeen.
Työhön sisältyy logon, nettisivujen, sosiaalisen median ja painotuotteiden suunnittelua ja luomista.
Visuaalisen suunnittelutyön lisäksi projektiin kuuluu tutkimusosio. Tutkimus käsittelee musiikin brändäystä ja markkinointia. Tutkimuksen lisäksi olen haastatellut muusikoita ja tehnyt aiheeseen liittyen kyselylomakkeen.