KP24.fi-palvelun uudistuskysely kuluttajille
Ritala, Miika (2016)
Ritala, Miika
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604184545
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604184545
Tiivistelmä
Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj:n KP24.fi-palvelu on uudistumassa ja tutkimuksella pyrittiin selvittämään kuluttajien mielipiteitä palvelun sisällöstä. Vastausten sisältö ei yllättänyt ja antoi lisää tukea KP24.fi-palvelun kehittämiselle ja yhdenmukaistamiselle.
Opinnäytetyön tietoperustaosiossa käsitellään lähemmin digitaalista markkinointia sekä verkkouutispalvelun sisältöä ja mainontaa. Tämän jälkeen käydään läpi tutkimuksen toteutusta ja analysoidaan tutkimustulokset. Lopussa käydään läpi KP24.fi-palvelun kehitettävät kohteet ja esitetään keinoja sen kehittämiseksi.
Opinnäytetyön tietoperustaosiossa käsitellään lähemmin digitaalista markkinointia sekä verkkouutispalvelun sisältöä ja mainontaa. Tämän jälkeen käydään läpi tutkimuksen toteutusta ja analysoidaan tutkimustulokset. Lopussa käydään läpi KP24.fi-palvelun kehitettävät kohteet ja esitetään keinoja sen kehittämiseksi.