RAVIRATOJEN MARKKINOINTIVIESTINNNÄN ONGELMIA JA RATKAISUJA
Lehikoinen, Henri (2016)
Lehikoinen, Henri
Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604214707
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604214707
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli raviratojen markkinointiviestinnän ongelmia ja ratkaisuja. Raviratojen päätapahtuma on ravit. Työssä tarkastelin ravien markkinointiviestintää yleisellä tasolla. Markkinointiviestinnän päätavoite raveissa on saada mahdollisimman paljon yleisöä paikan päälle ja tehdä tapahtumaa tunnetuksi. Esitin keinoja lisäyleisön hankkimiseen, niin markkinointiviestinnän tehostamisella kuin tuotteen eli ravien parantamisella.
Opinnäytetyön tietoperusta koostui internet-lähteistä, kirjoista ja haastatteluista.
Työn tuloksena syntyi ratkaisumalleja kasvattaa ravien yleisömäärää.
Opinnäytetyön tietoperusta koostui internet-lähteistä, kirjoista ja haastatteluista.
Työn tuloksena syntyi ratkaisumalleja kasvattaa ravien yleisömäärää.