LUONTOVALOKUVIEN MARKKINOINTI SOSIAALISESSA MEDIASSA : Case Poreo
Niemelä, Teemu (2016)
Niemelä, Teemu
Centria-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016113018256
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016113018256
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada lisää seuraajia toimeksiantajan (Poreo) sosiaalisen median palveluihin ja sitä kautta yrittää myös lisätä yrityksen luontovalokuvien myyntiä. Markkinointi toteutettiin pääasiassa Facebookissa ja Instagramissa, mutta myös sähköpostimarkkinointia kokeiltiin.
Teoriaosuudessa käydään läpi lyhyesti Facebookin ja Instagramin syntyhistoriat. Tämän lisäksi teoriaosuudessa käsitellään markkinointia sosiaalisessa mediassa ja yleisesti ottaen ihmisten internetin ja sosiaalisen median käyttöä.
Käytännön osuudessa käydään läpi tehdyt toimenpiteet, niillä saavutetut tulokset ja mietitään myös mahdollista jatkoa.
Teoriaosuudessa käydään läpi lyhyesti Facebookin ja Instagramin syntyhistoriat. Tämän lisäksi teoriaosuudessa käsitellään markkinointia sosiaalisessa mediassa ja yleisesti ottaen ihmisten internetin ja sosiaalisen median käyttöä.
Käytännön osuudessa käydään läpi tehdyt toimenpiteet, niillä saavutetut tulokset ja mietitään myös mahdollista jatkoa.