"kehittäminen" - Selaus asiasanan mukaan Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 414
-
4H kumppanina harrastamisen Suomen mallissa
(2021)Opinnäytetyössä selvitettiin 4H:n kumppanuutta harrastamisen Suomen mallissa. Harrastamisen Suomen malli on yksi Valtion nuorisopoliittisen ohjelman toimenpiteistä, jolla tuetaan lasten ja nuorten harrastustoimintaa. ... -
AKOwallin MYYNTI- JA PROJEKTIJOHTAMISEN KEHITTÄMINEN
(2023)Opinnäytetyön tavoite oli teoreettisen viitekehyksen ja tutkimuksen avulla luoda toimeksiantajayritykselle AKOwallin myynti- ja projektijohtamisen menetelmiä sekä kehittämiskeinoja. Ihmisten johtaminen, myynnin johtaminen ... -
Aloittavien opiskelijoiden kiinnittyminen opintoihin Salon seudun ammattiopistossa
(2023)Tässä opinnäytetyössä kehitetään vahvan aloituksen mallia Salon seudun ammattiopistossa. Salon seudun ammattiopisto tarjoaa monipuolista toisen asteen ammatillista koulutusta niin nuorille, aikuisille, yrityksille sekä ... -
Ammatillisen koulutuksen reformin vaikutukset työelämäyhteistyöhön
(2022)Tämä opinnäytetyö pyrkii selvittämään minkälaisia vaikutuksia ammatillisen koulutuksen reformilla on ollut työelämäyhteistyön kehittymiseen. Ammatillinen koulutuksen reformi oli yksi ammatillisen koulutuksen historiansa ... -
Ammatillisen oppilaitoksen opintohallinnon asiakirjojen asiankäsittelyn automatisointi ja sähköinen arkistointi
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ammatillisen oppilaitoksen asianhallintaa ja sähköistä arkistointia. Kehittämistavoitteena oli toteuttaa oppilaitoksen opiskelijoiden henkilökohtaiseen oppimispolkuun kuuluvien ... -
Arkistotietojärjestelmän käyttäjälähtöinen kehittäminen: Case: Helsingin kaupunginarkiston Sinetti -arkistotietojärjestelmä
(2019)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus arkistotietojärjestelmän käyttäjälähtöisestä kehittämisestä. Opinnäytetyössä laadittiin kehittämissuunnitelma Helsingin kaupunginarkiston arkistotietojärjestelmä Sinetille. Työssä ... -
Asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän matkailutilalla
(2023)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyöni aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän Matkailutilalla. Kohderyhmänä olivat matkailutilalla asioineet asiakkaat. Työn tavoitteen tarkoitus oli selvittää, millaisia tarpeita ... -
Asiakaskokemus kosmetiikan maahantuontiyrityksessä 4Dream
(2021)Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittäminen kosmetiikan maahantuontiyrityksessä. Toimeksiantajana työlle oli luonnonkosmetiikan maahantuontiyritys 4Dream. Yritys on perustettu vuonna 2015, ja sen ... -
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ... -
Asiakaspalautelomakkeen tuottaminen lastensuojeluyksikölle lapsen hyvästä kohtelusta
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda asiakaspalautelomake Ehot Oy Pitkäjärven erityisen huolenpidon yksikköön. Palautelomake pohjautui Pitkäjärven yksikön Lapsen hyvän kohtelun suunnitelmaan. Palautelomakkeen avulla ... -
Asiakaspalauteprosessin kehittäminen
(2023)Opinnäytetyön aiheena on asiakaspalauteprosessin kehittäminen kouvolalaiselle lvi-alan yritykselle, jolla ei tällä hetkellä ole järjestelmällistä asiakaspalautteen keräämis- ja analysointimenetelmää. Yrityksellä on kaksi ... -
Asiakaspalauteprosessin kehittäminen Aeronautica Arenalle
(2023)Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaspalauteprosessin kehittäminen Aeronautica Arenalle. Aeronautica Arena on suomalainen perheyritys, joka tarjoaa elämyksellisiä liikunta- ja tapahtumapalveluita. Opinnäytetyön tutkimusongelmana ... -
Asiakaspalveluprosessin kuvauksen kehittäminen
(2023)Opinnäytetyön lähtökohtana oli laatia, kehittää ja tutkia asiakaspalveluprosessin kuvausta toimeksiantajan yrityksessä. Opinnäytetyön aihe ja tarve tulivat toimeksiantajan aloitteesta kuvata ja kehittää yrityksen logistiseen ... -
Asiakaspalvelutoimintojen digitalisoiminen sekä asiakaspalvelutiimin toiminnan uudelleen organisointi
(2023)Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaspalvelutoimintojen digitalisoiminen sekä asiakaspalvelutiimin toiminnan uudelleen organisointi. Opinnäytetyön toimeksiantaja on terveydenhuollon yksityinen palveluntuottaja. Aihe ... -
Asiakasraatitoiminnan palvelumuotoilu Jämsässä
(2023)Työssäni tutkin ja samalla kehitin Jämsän Terveyden asiakasraatitoimintaa. Sain työnantajaltani toimeksiannon syksyllä 2021 sille, että minun tulee yhdistää hyvinvointipalveluiden, terveyspalveluiden sekä vanhuspalveluiden ... -
Asiakasraatitoiminta KAMU Espoon kaupunginmuseossa: konseptointi ja palvelumallin kehittäminen
(2022)Asiakkaiden osallistaminen museoissa on viime vuosina kasvanut museoiden yleisten toimintaympäristöjen muutosten myötä. Museot muuttuvat nyt nopeasti kokoelmakeskeisistä tutkimusorganisaatioista vuorovaikutteisiksi ja ... -
Asiakastutkimus Mikkelipuistolle
(2020)Tällä opinnäytetyöllä selvitettiin Mikkelipuiston asiakkuuksia ja asiakaskokemuksia sekä mielikuvia puiston toiminnan kehittämistä varten. Asiakastutkimus on hyödyllinen uudenlaisen toimintatavan, yritystoiminnan kannattavuuden ... -
Asiakasvastaavatyön vaikutukset Mikkelin hyvinvointiaseman yleislääketieteen vastaanotolla
(2021)Paljon sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita käyttävät asiakkaat ovat mittava kuluerä yhteiskunnalle. Vuonna 2008 Sosiaali- ja terveysministeriö käynnisti Toimiva terveyskeskus -toimenpideohjelman, jonka keskeisenä ... -
Asiakkaan kuulemisen parantaminen: Palautteiden keräämisen kehittäminen hyödyntäen Lean-menetelmiä
(2021)Kehittäminen kohdistuu Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymän (Keusote) perhekeskuspalveluihin, perhesosiaalityötä tekevään tiimiin. Kehittämistyön käynnistämiseen liittyi tarve ryhtyä parantamaan asiakkaan kuulemista ja ... -
ASIANTUNTIJAORGANISAATION JOHTAMISMALLIN JA PROSESSIEN KEHITTÄMINEN
(2023)Tämän opinnäytetyön keskiössä on kehittämistyö luovan alan asiantuntijaor-ganisaatiolle. Tarkemmin kuvattuna asiantuntijaorganisaation toiselle tiimille, jolla on ollut haasteita saavuttaa sille asetetut tavoitteet. ...