Rich media -prosessi
Kiviniitty, Jari (2015)
Kiviniitty, Jari
Hämeen ammattikorkeakoulu
2015
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Suomi
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016122221451
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016122221451
Tiivistelmä
Lopputyöni aihe on rich media -prosessin kehittäminen media-alan yritykselle. Tarve tälle tulee siitä, että digitaaliset, monimutkaisemmat mainokset yleistyvät kiihtyvää tahtia, ja on ajankohtaista ennakoida ja ottaa kiinni näiden työnkulussa olevat ongelmat. Projekti ei ole ainoastaan minun harteillani. Aisaparina minulla on yksikkömme palvelu- ja laatuvastaava. Lopputyön aloitan nykytilan selvityksestä, johon kuuluu rich media -tuotantojen nykyisten reittien selvittely pääosin asianomaisia ihmisiä haastattelemalla. Näiden tapahtumaketjujen kulun pyrin sitten visualisoimaan. Kaavioista on tarkoitus saada yleiskuva siitä, miten rich media -mainosten matka kulkee talossa. Samalla selvitetään mikä on hyvin, mikä mättää ja miksi, ja miten ongelmat korjataan. Tietojen pohjalta lähdetään piirtämään prosessikaavio ja toimintasuunnitelma, jotka esitellään palautetta varten, minkä jälkeen prosessia viilataan,
ja tämä toistetaan kunnes ollaan tyytyväisiä.
ja tämä toistetaan kunnes ollaan tyytyväisiä.