- Selaus nimekkeen mukaan Tampereen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1754-1773 / 24209
-
B-ryhmän streptokokkia osoittavien menetelmien vertailu : Bakteeriviljely ja nukleiinihappo-osoitus
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)B-ryhmän streptokokki (Group B Streptococcus, GBS, Streptococcus agalactiae) on ihmisen normaaliflooraan kuuluva bakteeri ja sen oireeton kantajuus on yleistä. Bakteeri voi tarttua synnytyksen aikana äidistä vauvaan ja ... -
B2B asiakaskäyttäytymisen muutos ja myyjien toiminnan kehittäminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017) -
B2B customer acquisition in modern business environment
(2022)The sales and marketing have experienced a full digital evolution in the last few decades, and the expectations of modern B2B buyers have shifted to a more human direction with two-way communication, personalized service ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
B2B e-business in a case company
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2006) -
B2B myynnin mindset : asiakaslähtöisyyttä ja oivalluksia Japanista
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)Asiakaslähtöinen myynti tarkoittaa tietynlaista toimintaa asiakkaiden kanssa. Business-to-business (B2B) -myyjien toimintaa ohjaa myös tapa ajatella ja suhtautua muihin ihmisiin. Tässä blogikirjoituksessa käydään ... -
B2B Salespeople’s cultural souveniers : finns meeting Japanese
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)Culture is an exciting, yet abstract and a tricky concept. As salespeople, we bring our culture as a mental souvenier into interactions with buyers coming from other cultures. In fact, culture is a discreet and taken-for-granted ... -
B2B selling approaches for corporate volunteering in Finland : Ronsam Digital Oy (Commu/ Commu App)
(2023)This is a thesis commissioned by Ronsam Digital Oy, which commonly goes under the name of Commu or Commu App. The company is a young start-up which launched its helping platform in 2021. It has mainly operated in the ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
B2B service sales on a digital multi-sided platform: Transformation from value chains to value networks
Industrial marketing management (Elesevier, 2024) -
B2B-asiakkuuksien hallinta SaaS- palveluntarjoajan näkökulmasta
(2021)Yritysmaailman digitalisaation viimeisimpien trendien myötä SaaS- palvelut (Software-as-a-Service) ovat kasvavassa suosiossa ja palveluntarjoajien välinen kilpailu tiukentuu jatkuvasti. SaaS- palveluliiketoiminta perustuu ... -
B2B-asiantuntijayrityksen myyntistrategian kehittäminen
(2019)Kohdeyritys Gofore Oyj tuottaa IT-asiantuntijapalveluita asiakkailleen Suomessa ja 4 muussa maassa Euroopassa ja sen tavoitteena on kansainvälinen kasvu. Opinnäytetyö toteutettiin konstruktiivisella menetelmällä, jossa ... -
B2B-myynnin aikaa kestävät ja tutkitusti todistetut menestystekijät
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021) -
B2B-myynnin organisoituminen ja uudistuvat roolit digiajalla
(2020)Yritysasiakkaiden erilaiset ostotarpeet ja -mieltymykset, kanavapreferenssit sekä ostoprosessin vaihtelevat pituudet haastavat myyvät yritykset organisoimaan myyntinsä hyvinkin monitahoisesti. Miten myynti kannattaisi ... -
B2B-myyntikanavien digitalisoituminen
(2021)Digitalisaatio on muuttanut yritysten myyntiympäristöä viime vuosikymmenenä merkittävällä tavalla. Vuonna 2019 COVID-19-pandemia loi yrityksille paineita muuttaa toimintatapojansa, kun asiakkaiden luokse ei päässyt entiseen ... -
B2B-myyntiprosessi yrityksemme uusasiakashankintaan
(2019)Opinnäytetyössä tutkitaan lähitulevaisuuden eli 2020-luvun myyntiä ja asiakkaiden ostokäyttäytymiseen vaikuttavia seikkoja. Tarkoituksena on rakentaa näiden tutkimusten pohjalta videotuotantoalan yrityksellemme uusi ... -
B2B-myyntitapaamisten etä- ja lähikoulukuntaa ymmärtämässä
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)”Ihminen ostaa ihmiseltä”-toteamus ei tänä päivänä ole enää niin yksiselitteinen. Haastateltujen myynnin tekijöiden mielestä siinä on nimittäin vissi ero, tapahtuvatko ostaminen ja myyminen fyysisesti samassa tilassa vai ... -
B2B-pienyrityksen myynnin kasvattaminen inbound-markkinoinnin keinoin
(2020)Toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona B2B-pienyritykselle Toolx Oy:lle ja sen tarkoituksena oli luoda käytännön ohjeet inbound-markkinoinnin toteuttamiseen yritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena oli ohjeiden ... -
B2B-tapahtumien merkitys : miksi ihmisten aito kohtaaminen on arvokasta liiketoiminnan kannalta?
(2021)B2B-tapahtuma-ala on vähän tutkittu aihe Suomessa, vaikka B2B-tapahtuma on tärkeä markkinointiviestinnän kanava yrityksille. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin B2B-tapahtumia ja sitä, miksi ne ovat merkityksellinen media ... -
B2B-verkkopalvelun lanseeraus internetissä : Case: Yhdistin.fi
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa lanseeraus business-to-business -ympäristöön rakennetulle verkkopalvelulle. Verkkopalvelun nimi on Yhdistin.fi. Se on hankintojen kilpailutukseen keskittyvä sivusto, jonka on ... -
B2B-yritysbrändin kehittäminen
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on Yritys X:n brändi-identiteetti yrityksen näkökulmasta ja brändi-imago asiakkaiden näkökulmasta, sekä saada tietoa yrityksen brändin kehittämisen tueksi. Opinnäytetyön ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut. Opinnäytetyön ...