- Selaus nimekkeen mukaan Satakunnan ammattikorkeakoulu

    • B TO C E-commerce in Finland Improving Last mile delivery 

      Hamraoui, Yassine (2020)
      The principal objective of this research thesis is to find a suitable and efficient way to improve last mile delivery in Business to customer model Finnish electronic commerce. A quantitative study method is adopted ...
    • B-to-B Myyntiprosessin luominen Boxing Night tapahtumille 

      Saarinen, Riku (2020)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli saada aikaan toimiva myyntiprosessi toimeksiantajalle. Tarkoituksena oli laatia myyntiprosessimalli tietylle tapahtumalle, mutta samaa mallia voidaan tulevaisuudessa toteuttaa myös muita ...
    • B-to-b-markkinoinnin kehittäminen : case: Sisustus Deconella 

      Pelkonen, Tuula (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli porilainen Sisustus Deconella, joka on erikoistunut sisustusalan design-tuotteisiin. Tärkeimpiä myyntituotteita ovat tapetit, kankaat ja somistustarvikkeet. Tutkimuksen tavoitteena ...
    • B2B customer demands and expectations in corporate event industry 

      Myllynen, Topias (2021)
      This thesis was created to offer insights considering business to business customer demands and expectations in corporate event industry. Furthermore, this thesis was created to help the case company, Events Tampere in ...
    • B2B marketing plan for Flying Stars 

      Mäkelä, Tanja (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2011)
      The purpose of this thesis was to create a marketing plan for Finnish tour operator Flying Stars as the company is starting to sell honeymoon packages to Estonia acting as a destinations management company. The services ...
    • B2B SALES AND MARKETING PLAN FOR LIMECRAFT 

      Lamminpää, Kalle (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)
      This thesis is made about a Belgian company Limecraft and about their sales and marketing tactics. In the thesis there are ideas given to better their business. Qualita-tive research is used and the researcher will interview ...
    • B2B-myyjien perehdytysopas : Case Yritys X 

      Talvio, Mikael (2020)
      Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä keskityttiin B2B-myyntiin ja perehdyttämisen teoriaan ja perehdytysoppaan tekemiseen. Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä perehdytysopas Case Yritys X:n tarpeisiin. ...
    • B2B-yritysten mahdollisuudet TikTokissa 

      Kangasniemi, Linnea (2023)
      TikTok on yksi tämän hetken hallitsevista sosiaalisen median kanavista ja myös TikTok-markkinointi kasvattaa yhä suosiotaan. TikTok-markkinointi toimii varsinkin kuluttajamarkkinoilla toimiville B2C-yrityksille. B2B-yrityksiä ...
    • ”Baggy dogs” – lopputyöprojektin työskentelypäiväkirja 

      Kauhanen, Opri (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2012)
      ”Baggy dogs” – lopputyöprojektin työskentelypäiväkirjassa käsitellään omakohtaisia kokemuksiani koirista, sekä ihmisten suhtautumista koiriin. Tekstissä syvennytään suhteeseeni edesmenneeseen koiraani ja kuvaillaan lyhyesti ...
    • Balanced Scorecard -mittariston laatiminen kauneusalan yritykselle 

      Kuusisto, Julia (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2017)
      Balanced Scorecard on kokonaisvaltainen suorituskykymittaristo, joka kehitettiin 1990-luvulla. Se on yleistynyt paljon yritysmaailmassa 2000-luvun alusta lähtien. Mittaristo kehitettiin, koska haluttiin mitata myös aineettomia ...
    • Balanced Scorecard -mittariston laatiminen ohjelmistoalan yritykselle 

      Heinänen, Sara (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2018)
      Balanced Scorecard on 1990-luvulla kehitetty kokonaisvaltainen suorituskykymittaristo. Se on yleistynyt 2000-luvun alusta lähtien yritysmaailmassa. Balanced Scorecard kehitettiin mittaamaan ei-rahamääräisiä tekijöitä, ...
    • Balanced Scorecard -mittariston laatiminen toiminimelle 

      Vähä-Pesola, Annina (2020)
      Opinnäytetyön kohdeyrityksenä oli toiminimi, joka toimii sivutoimisena yrittäjänä valmistaen erilaisia käsitöitä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli asettaa toiminimelle strategia ja visio, joiden pohjalta luotiin Balanced ...
    • Balanced Scorecard : Case: Cupori Oy 

      Tuominen, Oscari (2020)
      Opinnäytetyössä käsitelty Balanced Scorecard (BSC) on alun perin 1990-luvulla kehitetty kokonaisvaltainen suorituskykymittaristo, jota oli tarkoitus käyttää suurten yritysten suorituskyvyn mittaamiseen. Se on myöhemmin ...
    • Balanced scorecard kohdeyritykselle 

      Salomäki, Taija (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli Balanced scorecard kohdeyritykselle. Työssä selvi-tettiin kohdeyrityksen liiketoiminnan kehityksen kohteita, rakennettiin toimiva ja käypä mittaristo sekä asetettiin strategiselle johtamiselle ...
    • Balanced Scorecard strategian mittarina kohdeyrityksessä 

      Ahokas, Anssi (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aiheena oli Balanced Scorecard -mittaristo ja sen toimiminen strategian mittarina kohdeyrityksessä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka Balanced Scorecard -mittaristo rakennetaan, kuinka sillä voidaan ...
    • Balanced Scorecard suorituskykymittariston soveltuvuus kuntien käyttöön 

      Vainio, Sami (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aiheena on tutkia balanced scorecard (BSC) suorituskykymittariston soveltuvuutta kuntien käyttöön. Tutkia sitä, että onko kyseinen mittaristo helpottanut kuntien strategian käytäntöön viemistä ja perustuuko ...
    • Balancing International Support Work for Sustainable Future : case Wipak Group 

      Makinen, Piia (2022)
      The Covid-19 pandemic derailed the business world in the spring 2020. Organizations were used to promote face-to-face meetings and frequent business trips were organized. Suddenly all changed, and the business world noticed ...
    • Ballast Water Treatment Systems and User Experiences 

      Ruotsalainen, Otto (2022)
      The objective of this work was to make clear the effects of invasive species that linger within ballast water onboard a vessel. In what ways is it possible for vessels to counteract and preserve the natural sea area and ...
    • Baltic Sea Marinas as Sustainable Tourism Destinations 

      Renfors, Sanna-Mari; Lanzanova, Alberto; Czarnecka-Gallas, Marta (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2021)
    • Bar Soman asiakastyytyväisyyskysely 

      Vuorenpää, Laura (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön aiheena oli mitata ravintola Bar Soman asiakastyytyväisyyttä ja tämän myötä pyrkiä parantamaan yrityksen palveluita. Tutkimukselle oli tilausta, koska Bar Somassa ei oltu vielä lainkaa toteutettu asiakastyy ...