- Selaus nimekkeen mukaan Turun ammattikorkeakoulu

Viitteet 1304-1323 / 18520

    • B2B Marketing Plan for the UK Market : case: Plantui 

      Byskata, Alexandra (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
      This thesis has been done for the commissioner company Plantui Oy, which produces smart gardens and plant capsules. Plantui already operates in the United Kingdom but would like to grow their business there. The main goal ...
    • B2B markkinointisuunnitelma yritykselle 

      Lieste, Joona; Paakkonen, Pontus (2022)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona sisustusalan yritykselle. Yritykselle löytyi tarve luoda B2B markkinointisuunnitelma, koska sellaista ei oltu ennen tehty heille. Markkinointia on tehty yrityksen sisälle ennen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B sales management – from strategy to playbook : reimagining strategic account and partner management at Visma 

      Fagerström, Juho-Pekka (2023)
      Kestävään kasvuun pyrkiessä, mitä toimenpiteitä organisaatioiden tulisi tehdä ja priorisoida? Nykyisessä, nopeasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä yritykset mukauttavat jatkuvasti strategioita, prosesseja, johtamista ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B sales work after the Covid-19 pandemic : case company Phoenix Contact Oy 

      Nakari, Max (2022)
      The Covid-19 pandemic has affected people’s working habits during the past two years. Salespersons have made almost all their contacts with the customers in the virtual environment as opposed to earlier face-to-face ...
    • B2B supply chain and value creation at Rogers BVBA 

      Vainio, Taina (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
      This thesis is commission from Rogers BVBA, EMS Division Scandinavian territory to better understand their distributor network behaviour, possible relationship development needs and Rogers, position as a supplier for ...
    • B2B- asiakkaiden tarvekartoitus henkilöstövuokra-alalla myyjän näkökulmasta 

      Mäki, Kalle (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia B2B-myyntityötä henkilöstöpalvelualalla. Työssä tarkastellaan B2B- asiakkaan ostokäyttäytymistä ja selvitetään mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan ostopäätökseen, ja miten myyjä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B- verkkokauppa nykyaikaisessa toimintaympäristössä : case: Fanmet Oy 

      Wuoti, Juho (Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tässä opinnäytetyössä esitetään Fanmet Oy:lle tuotetun verkkokaupan kehittämisprosessi. Verkkokaupan perustaminen edellyttää seuraavien kysymysten ratkaisemista: millainen verkkokauppa sopii parhaiten teollisuuspuhaltimia ...
    • B2B-asiakkaan tarpeiden kartoittaminen rautakaupan kiinnitystarvikkeiden myynnissä 

      Heinä, Aku (2020)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää B2B-asiakkaan ostamiseen vaikuttavia asioita kiinnitystarvikkeita rautakaupasta ostaessa. Teoriaosuuden luku syventyy kiinnitystarvikkeiden myyntiin vaikuttaviin tekijöihin. ...
    • B2B-asiakkaiden sitouttaminen retail-myyntikanavassa : case Hilti 

      Runola, Markus (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakassitoutumiseen vaikuttavia tekijöitä ja löytää kehitysehdotuksia työn toimeksiantajayrityksenä toimivalle Hilti (Suomi) Oy:lle, jotta pienten B2B-asiakkaiden sitoutumista ...
    • B2B-asiakkaille tarkoitetun tuotepaketin myynnin kehittäminen : case Atria Suomi Oy 

      Henriksson, Riikka (2020)
      Perinteinen tuote edellä tapahtuva B2B-myynti on muuttanut muotoaan pelkästä tuotemyynnistä asiakkaalle arvon tuottamiseen. Nykypäivänä myynti on kokonaisvaltainen asiakaskokemus, jossa jokaisella asiakkaan kohtaamispisteellä ...
    • B2B-markkinointi Alihankintamessuilla : case Eloquense 

      Heininen, Jesse; Tuukkanen, Simo (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona salolaiselle metalli- ja muovituotteiden lasermerkkaamiseen erikoistuneelle Eloquense Oy:lle. Työn aiheena oli yrityksen markkinointi ja edustaminen Tampereella järjestetyillä ...
    • B2B-myynnin johtaminen hybridiympäristössä 

      Kiuru, Nea (2022)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli B2B-myynnin johtaminen hybridiympäristössä. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada tutkimuksista johtopäätöksiä, joilla yritys pystyy parantamaan omia toimintatapoja johtamisen suhteen. Tutkimus ...
    • B2B-Myynnin myyntiprosessin vaiheet : case Sunborn 

      Vanhanen, Milja (2023)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee B2B-myynnin myyntiprosessia ja sen kehittämistä. Asiaa pohditaan työntekijän näkökulmasta, työtehtävissä havaittujen asioiden perusteella. Opinnäytetyön tavoitteena on esittää kehitysehdotuksia ...
    • B2B-myyntiprosessin automaatio ja ajanhallinta 

      Kuronen, Aleksi (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Yritys X:lle toimintasuunnitelma liittyen myyntiprosessin automatisointiin, tehokkuuden nostamiseen ja ajanhallinnan ongelmien ratkaisuun sekä ennaltaehkäisyyn. Suoritetun ...
    • B2B-MYYNTIPROSESSIN KEHITTÄMINEN ASIAKASLÄHTÖISEKSI 

      Helenius, Tim (2021)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä ja B2B-myynnin kehittämistä. Tavoitteena oli kerätä B2B-asiakkuuksilta kokemuksia myynti- ja asiakkuudenhoitoprosesseista heidän näkökulmastaan asiakastyytyväisyyskyselyn ...
    • B2B-palvelumyynnin prosessi ja sen toteutuminen Arctia Meritaidossa 

      Juha, Salonen (2022)
      Myyjäorganisaation menestyminen on lopulta seuraus yksittäisten myyjien onnistumisesta. Myyjien onnistumisen mahdollistaa selkeä ja tarkoituksenmukainen myyntistrategia, jota johdetaan ja toteutetaan määritellyn prosessin ...
    • B2B-tapaamishankinnan haasteet Yhdysvalloissa : case suomalainen rekrytointialan yritys 

      Mustalahti, Fanny (2022)
      Tässä opinnäytetyössä käsitellään B2B-myyntitapaamisten hankintaa Yhdysvalloissa. Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona suomalaiselle rekrytointialan yritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaisia haasteita ...
    • B2B-verkkokaupan lanseeraus yritysasiakkaille : case Sami Aalto Oy, K-Rauta Kuninkoja 

      Ketonen, Henri (2023)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli lanseerata toimeksiantajayritys Sami Aalto Oy:n, eli K-Rauta Kuninkojan yritysasiakkaille K-Raudan uutta B2B-verkkokauppaa. Tarkoitus oli tehdä tutuksi verkkokauppaa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B-verkkokaupan toteutus ja integraatiologiikka ulkoisiin järjestelmiin : case Oy Perkko 

      Laahanen, Noora (2022)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kotimainen maahantuontiyritys Oy Perkko. Toiminnallisen opinnäyteyön tavoitteena oli rakentaa Perkon koru- ja kellopuolelle uusi jälleenmyyjien verkkokauppa, joka toimisi asiakkaiden ...
    • B2B-yrityksen markkinointi, viestintä ja asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa 

      Liespuu, Mikael (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä tutkimus sosiaalisen median hyödyntämisestä B2B-yrityksessä. Tarkemmin lähestytään yrityksen markkinointia, viestintää sekä asiakaspalvelua sosiaalisessa mediassa. Sosiaalinen ...