- Selaus nimekkeen mukaan Oulun ammattikorkeakoulu

Viitteet 1123-1142 / 16454

    • B-siiven raaka-ainetestauksen esikäsittelyalueen työpistesijoitussuunnitelma 

      Lempinen, Juha (Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyö tehtiin Ruukki Metals, Raahen terästehtaan tutkimuskeskuksen raaka-ainetestauksen esikäsittelyalueelle. Masuunien siirryttyä käyttämään pellettiä raudanvalmistusprosessissa aiheutti se muutoksia raaka-ainetestaukseen. ...
    • B2B asiakastyytyväisyystutkimuksen suunnittelu 

      Pikkarainen, Tino (2023)
      Aihe valikoitui yhteistyössä opinnäytetyön toimeksiantajan kanssa. Presteel ei ole koskaan järjestänyt asiakastyytyväisyystutkimusta asiakkailleen ja siitä syystä yritys halusi valmiin suunnitelman sen toteuttamiseksi. ...
    • B2B CRM systems on the market: system options for underground laboratories 

      Ramberg, Marjo (2021)
      This thesis was done for the project “Empowering Underground Laboratories Network Usage” (EUL). which was an international project that started in April 4/2021 and ended in 12/2021. One of the goals of the project was to ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • A B2B DIGITAL MARKETING COMMUNICATION PLAN : Case Company: Machinery and Informatics Technology Jsc. 

      Vu, Tra Huong (Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)
      This thesis was made as a development plan for a Vietnamese trade business selling advanced equipment – Machinery and Informatics Technology Joint Stock Company (MIT Jsc.). The expected outcome of the thesis is a digital ...
    • B2B marketing communications in emerging markets : content marketing in digital channels: a case study of the United Arab Emirates 

      Banjo, Olugbenga (Oulun ammattikorkeakoulu, 2013)
      With the ever increasing online community and opportunities, digital marketing is fast becoming the mainstream in the field of marketing. At the same time marketers have to be up-to-date with the current digital trends in ...
    • B2B strategy & process development : case study 

      Poikkimäki, Kari (2019)
      This thesis was written for a Finnish technology start-up Grainsense, headquartered in Oulu, Finland. The company operates in the field of smart farming. The company is selling handheld measurement devices and the measurement ...
    • B2B-asiakashankinta myyjän näkökulmasta 

      Karvo, Mika (2021)
      Yritykset tarvitsevat toimiakseen liikevaihtoa ja liikevaihto syntyy asiakkaista. Asiakashankintaa pidetäänkin yhtenä strategisesti tärkeimpänä prosessina yritystoiminnassa. B2B-markkinat ovat murroksessa, digitalisaatio ...
    • B2B-myyjän jälkihoito : Muistilista yritysmyyjälle 

      Linna, Taneli; Harju, Niko (2020)
      Työskentelemme yritysmyynnin parissa ja halusimme selvittää mitä asioita B2B-myyjän kannattaa tehdä kaupan jälkeen. Työn toimeksiantajana toimi Oulun ammattikorkeakoulu, joka tekee yhteistyötä alueen yritysten kanssa. Työn ...
    • B2B-myyntiprosessin kehittäminen digitaalisten palveluiden myynnissä 

      Karppinen, Henna (2022)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on B2B-myyntiprosessin kehittäminen digitaalisten palveluiden myynnissä. Työn toimeksiantajayritys SEOSEON on keskittynyt SaaS-palvelu monday.com B2B-myyntiin. Työn tavoitteena on tutkia yrityksen ...
    • B2B-ostopolun asiakaskokemus: case: Digizer Oy 

      Teppola, Harri (2023)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii oululainen digitaaliseen kaupankäyntiin erikoistunut yritys Digizer Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia B2B-ostopolun asiakaskokemusta ja tunnistaa, mitkä tekijät vaikuttavat ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B-verkkopalvelun sähköinen markkinointi 

      Kossi, Iisa (2014)
      Kohdeyritys on maahantuonti- ja tukkuliike, joka on rakentamassa B2B-verkkokauppaa eri toimialojen asiakasyrityksille. Kohdeyritys haluaa markkinoida palveluaan sähköisesti, mutta sillä ei ole juuri kokemusta sähköisestä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B-yritykselle markkinoinnin strateginen suunnitelma 

      Mikkonen, Keni (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinoinnin strateginen suunnitelma Tekopojat Oy:lle. Markkinoinnin strateginen suunnitelma auttaa toimeksiantajaa uusien mahdollisuuksien tunnistamisessa, nykytilanteen selvittämisessä, ...
    • B2B-yritysten somemarkkinointi 

      Jutila, Aleksi (2020)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
    • Bachin Johannes-passio : Seurakunnan musiikkityön juhlavuoden päätapahtuma 

      Timlin, Toni (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tässä opinnäytetyössä perehdytään evankelis-luterilaisen seurakunnan musiikkityön juhlavuoden suunnitteluun, valmisteluun ja toteutukseen. Erityisesti perehdytään juhlavuoden päätapahtumaan, Johann Sebastian Bachin ...
    • BackCloud-järjestelmän valvomokäyttöliittymän suunnittelu 

      Suomela, Juho (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän lopputyön tarkoituksena oli suunnitella käyttäjäystävällinen käyttöliittymä BackCloud-järjestelmän valvomotyöntekijöille. BackCloud on Introme Oy:n kehittämä henkilökohtainen turvapalvelu, joka perustuu asiakkaiden ...
    • Balance In Movement : Ratsastajan kehotietoinen kehonhallinnan harjoittelu 

      Heikkilä, Satu (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
      Ratsastus on haasteellinen laji kehonhallinnalle. Alaselkäkivut ovat ratsastajilla maailmanlaajuisesti huomattavasti yleisimpiä muuhun väestöön verrattuna. Puutteellinen kehonhallinta vaikeuttaa yhteisen tasapainon löytämistä ...
    • Balanced and sustainable economic development – the innovation collaboration in the Arctic 

      Longi, Henna; Niemelä, Sami (Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)
      The Arctic and other peripheral regions are continuously challenged by the global mega trend of urbanization. The viability of these northern regions requires intentional actions and decisions. This paper presents a new ...
    • Balanced Scorecard 

      Filppula, Samu (Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
      Aloitin tekemään opinnäytetyötä sekä kohdeyrityksestä tulleen pyynnön että oman kiinnostuksen vuoksi. Toimeksiantajalla oli ennen työn valmistumista käytössään vain tilitoimistosta tulleet talouden tunnusluvut, jotka ...
    • Balanced Scorecard : Proventia Emission Control Oy:n mittariston päivitysprosessi 

      Niska, Suvi (2015)
      Opinnäyteprojektin kohdeyrityksenä oli Proventia Emission Control Oy – Oulunsalossa toimiva pakokaasujen puhdistusteknologiaan erikoistunut ympäristöteknologiayhtiö. Noin 40 henkilöä työllistävä yritys on osa suomalaista ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Balanced scorecard kohdeyrityksen talousosastolle 

      Ainasoja, Fanny (2024)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälainen mittarikokonaisuus sopisi parhaiten tukemaan kohdeyrityksen talousosaston toimintaa ja sen strategian toteuttamista. Tavoitteena oli saada aikaan hyvin perusteltu ja ...