Uusimmat viitteet

  • Creating a Project Model for Information System Construction in the Case Company 

    Suominen, Felix (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2016)
    This thesis investigates and evaluates different project models for constructing an information system in order to choose and create one to fit the IT management of the case company. In this thesis, an IT system for ...
  • Improving the monitoring of telephone network with Analytics 

    Alikoski, Sanna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    The objective of this thesis was to propose recommendations for Elisa on how to improve the monitoring of the network performance. These recommendations were made based on an analysis of data gathered from the network. The ...
  • Operational risk assessment exercise and process proposition 

    Boksha, Julia (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    The case company is a large organization with several thousand employees, and thesis study was conducted for its ICT department. The business challenge was to build a proposition of an operational risk assessment process ...
  • Asiakaspalveluprosessin suorituskyvyn kehittäminen ohjelmistorobotiikalla 

    Kaakkuriniemi, Joni (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityön tarkoituksena oli pyrkiä kehittämään toimeksiantajayrityksen asiakaspalveluprosessia. Kehittäminen oli tarkoitus tehdä suorituskyvyn näkökulmasta ja pääasiallisena työkaluna suorituskyvyn kehittämiseen ...
  • Osallistamalla menestyvä strategia – muuttuva työelämä ja verkostomainen toiminta 

    Lamberg, Irene (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityön tavoitteena oli kuvata osallistavan strategiatyön merkitys strategian menestymiseen. Case-esimerkin avulla luotiin näkemys strategiatyökaluista, strategiatyössä huomioitavista asioista sekä osallistamisen ja ...
  • Markkinoinnin CRM-järjestelmän käyttöönotto Robert Bosch Oy:ssä liidienhallintatyökaluna 

    Seppänen, Janne (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityössä käsiteltiin markkinoinnin asiakkuudenhallinta eli CRM-järjestelmän käyttöönottoa liidein hallinta työkaluna Robert Bosch Oy:ssä. Tilaajayritys on huomannut nykyisten liidien toteutumisen seurannan olevan ...
  • Asiakasvarastointikonseptin kehittäminen, putket ja profiilit 

    Sorsa, Jussi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityössä oli tavoitteena kartoittaa toimeksiantajan nykyisin käytössä olevia varastopalvelumalleja, niiden laajuutta käytössä maittain sekä nykyisiä käytäntöjä palvelun järjestämiseksi ja hallinnoimiseksi. Projektin ...
  • Laatutodistusten dokumentointiprosessin kuvaaminen ja kehittäminen 

    Hassinen, Henri (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän insinöörityön tarkoitus on dokumentoida Konecranes Finland Oy:n Hyvinkään tehtaan asiakastodistusten hallinnoinnista vastaavan, eläköityvän työntekijän työnkuva sekä tunnistaa dokumentointiprosessin mahdollisia ...
  • Bisnesenkelien sijoituskriteerit aikaisen vaiheen startup-yrityksiin Suomessa 

    Janhunen, Antti (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityön tavoitteena oli tutkia, mitkä ovat keskeisimmät sijoituskriteerit enkelisijoittajien sijoituspäätöksenteossa Suomessa ja selvittää, eroavatko Suomessa toimivien enkelisijoittajien päätöksenteon perustana ...
  • Kuluttajaelektroniikan huoltopisteen asiakaskokemuskartoitus 

    Mäkelä, Jussi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Työ tehtiin yhteistyössä verkkokauppaan erikoistuneen nTec Finland Oy:n omistaman Suomen Digishopin kanssa. Yritys on kuluttajaelektroniikkaa myyvä kauppapaikka, jonka lisäksi sillä on huoltopalvelu. Työn tarkoituksena oli ...
  • Kuormituksen vaihtelu Large Drives -tuotantolinjalla 

    Kahari, Heidi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityön tarkoituksena oli selvittää tuotantolinjan kuormitukseen vaikuttavia tekijöitä sekä löytää kehityskohteita tuotannon kuorman tasaamiseksi erityisesti tuotannonsuunnittelun näkökulmasta. Tutkimus tehtiin ...
  • Pienyrityksen markkinoinnin kehittäminen 

    Johansson, Pauliina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Markkinoinnilla ja mainonnalla on suuri osa jokaisen yrityksen asiakashankinnassa sekä asiakassuhteiden ylläpidossa. Markkinointiviestinnän avulla voidaan kommunikoida asiakkaiden kanssa ja markkinoinnin tarkoituksena onkin ...
  • Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy:n Gyproc-tuotekehitysprosessi 

    Tammi, Paavo (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityössä selvitettiin Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy:n Gyproc-liiketoimintayksikön tuotekehityksen nykytilaa. Kirkkonummella sijaitseva Gyproc valmistaa ja myy kipsilevyjä sekä myy kevytrakentamiseen liittyviä ...
  • Building a Customer Value Proposition for a Game Analytics Company 

    Voutilainen, Wilhelm; Kiiski, Erno (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    This thesis was carried out for a game analytics company to improve their customer value proposition by identifying the needs of different user segments of their service and finding out how the service can provide value ...
  • Tuotannonsuunnittelun optimointi tilaus-toimitusprosessissa 

    Järvinen, Santeri (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2017)
    Insinöörityö tehtiin ABB Oy:n induktiomoottorit-yksikölle Helsingin Pitäjänmäkeen. Työn tavoitteena oli optimoida tuotannonsuunnittelun työvaiheita tilaus-toimitusprosessissa. Pää-määräksi työlle asetettiin tuotannonsuunnittelun ...

Näytä lisää