Markkinointitutkimus Polarn O. Pyretille
Nygård, Anna (2011)
Nygård, Anna
Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201103103015
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201103103015
Tiivistelmä
Polarn O. Pyret on lastenvaateketju, joka valmistaa vaatteita 0–11-vuotiaille lapsille sekä odottaville äideille. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kokkolan ja Rovaniemen myymälöiden asiakkaiden tyytyväisyyttä Polarn O. Pyretin eri osa-alueisiin. Näitä osa-alueita olivat mm. myymälä, palvelu, tuotteet, mainonta ja tuoteryhmät.
Tutkimus toteutettiin keväällä 2010 Internet-kyselynä kanta-asiakkaille sähköpostin kautta. Internetin kautta saatiin 327 vastausta. Lisäksi yritettiin toteuttaa myös paperikysely myymälöissä.
Tutkimus antoi kuvan siitä, millaisena kanta-asiakkaat pitävät Polarn O. Pyretiä kokonaisuudessaan. Tulosten avulla voidaan huomioida entistä paremmin kanta-asiakkaiden tarpeita ja toivomuksia.
Tutkimus toteutettiin keväällä 2010 Internet-kyselynä kanta-asiakkaille sähköpostin kautta. Internetin kautta saatiin 327 vastausta. Lisäksi yritettiin toteuttaa myös paperikysely myymälöissä.
Tutkimus antoi kuvan siitä, millaisena kanta-asiakkaat pitävät Polarn O. Pyretiä kokonaisuudessaan. Tulosten avulla voidaan huomioida entistä paremmin kanta-asiakkaiden tarpeita ja toivomuksia.