Uusimmat viitteet

  • The creation of a content marketing plan for a new start-up in the financial sector 

    Kaitosalmi, Sanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    The thesis was made in collaboration with a Dutch start-up company operating in the financial sector. The company House of Pips has been operating since August 2016. The purpose and objectives of the thesis was to create ...
  • Liikelahjayrityksen digitaalisen markkinoinnin kyselytutkimus ja kehittäminen 

    Laasala, Anni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa liikelahjapalveluja tarjoavalle Yritys X:lle tutkimus, jolla haluttiin selvittää asiakasyritysten sekä potentiaalisten asiakkaiden mielipiteitä toimeksiantajan digitaalisesta ...
  • Palkkahallinnon dokumentinhallinnan kehittäminen 

    Termala, Laura (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan palkkahallinnon dokumentinhallintaa. Opinnäytetyö oli toimeksianto yritykseltä X, joka toimii muodin vähittäismyynnissä. Tutkimus päätettiin toteuttaa, koska yritys ...
  • Rahastosäästäjän tekemät virheet 

    Ahlfors, Micky (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Perinteinen talousoppi, katsoo, että sijoittajat toimivat rationaalisesti. Viimeisen 40 vuoden aikana on kuitenkin noussut uusi koulukunta, behaviorismi, joka katsoo, että markkinoiden anomalioita voidaan selittää sijoittajien ...
  • CRM-järjestelmän hyödyntäminen urheilumarkkinointiyrityksessä 

    Pilli-Sihvola, Ville (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on Microsotf Dynamics CRM-järjestelmän käyttöönotto urheilumarkkinointiyrityksessä. Opinnäytetyöni tavoite on kehittää Starsquad Oy:n myyntiprosessia. Tehtävänäni on löytää myynnin ja ...
  • Kirjanpidon erityiskysymykset agentuuriliiketoiminnassa 

    Honkanen, Ilona (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Työn tarkoituksena oli selvittää agentuuriliiketoimintaa harjoittavan yrityksen toimintaprosessit ja täydentää olemassa olevaa toimintaohjeistusta yleisimmissä kirjanpidon erityistilanteissa. Tällä pyritään sujuvoittamaan ...
  • Kiinteistönvälitysketjun markkinoinnin kehittäminen : case: yritys x:n sosiaalisen median markkinointisuunnitelma 

    Marttila, Jenni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kiinteistönvälitysketjun markkinointia laatimalla markkinointisuunnitelma sosiaaliseen mediaan. Yritys x on Suomen nopeimmin kasvava kiinteistönvälitysketju, jonka toimialaa on ...
  • Asuntosijoittamisen alkeet : kannattavuuteen vaikuttavat tekijät 

    Lember, Maris (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kuvata asuntosijoittamisen alkeita ja perusteita, jossa korostuvat pitkäaikaisen asuntosijoittamisen kannattavuus, tuottoon vaikuttavien tekijöiden hallinta sekä velkavivun käyttö. ...
  • Globaaleille markkinoille tähtäävät terveysalan digitaaliset innovaatiot 

    Murtonen, Mia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyö on tehty toimeksiantaja Aspectus Oy:n pyynnöstä saada tutkimustietoa markkinoilla olevista suomalaisista terveydenhuoltoa tarjoavista mobiilisovelluksista. Tarkoituksena on antaa toimeksiantajalle tutkimuksellista ...
  • Raha - simpukoista bitteihin 

    Tammelin, Ville (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten raha on kehittynyt ja vaikuttanut yhteiskuntaan sen olemassaolon ajan. Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin kolikoiden ja setelien kehitys niiden keksimisestä tähän päivään. ...
  • Kassavirran ennustamisella tehokkaaseen rahankäyttöön : case: Kraatz-konserni 

    Lingman, Jesse (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle kassavirtaennusteet ja ennen kaikkea työkalu niiden päivittämiseen. Tavoitteena oli rakentaa konsernin seitsemälle yritykselle yksilöidyt kassavirtaennusteet ...
  • Spiraalimalli strategisen liiketoimintasuunnitelman kehittämistyökaluna : Case: Sevon Oy 

    Niklander, Wilma (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö on kirjoitettu Sevon Oy:lle toimitusjohtaja Mika Kanasen toimeksiannosta tuottaa yritykselle kolmen vuoden kehityssuunnitelma. Kehityssuunnitelma rajattiin koskemaan yrityksen asiakashankintaa, asiakassuhteiden ...
  • Maksuvalmiuden hallinta pienissä franchiseyrityksissä : case: X 

    Soitu, Karin (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää case -ketjuun kuuluvien franchiseyrittäjien maksuvalmiuden hallinnan tilaa ja tuoda esille mahdollisia ongelmakohtia, jotka heikentävät yrittäjien maksuvalmiutta. Tutkimusosuus antaa ...
  • Uuden asiakaslähtöisen B2B-palvelutuotteen muotoilu ja markkinointi : case: La Biosthetique 

    Snåre, Milla (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on hiuskosmetiikkaa maahantuovalle Montblanc Suomi Oy:lle kehitettävä palvelutuotekonsepti ja sen B2B-markkinointi. Työssä tutkitaan toimeksiantajayrityksen kannalta merkittävien kohderyhmien ...
  • Verkkokaupan myynnin kehittäminen sisältömarkkinoinnin avulla 

    Lampinen, Tino; Järvinen, Akepekka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Suojainpro Oy:n verkkokaupan myyntiä sisältömarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin avulla. Sisältömarkkinointia suoritettiin Suojainpro Oy:n sosiaalisissa medioissa ja verkkosivuilla. ...

Näytä lisää