- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 1066-1085 / 15652
-
B-to-B-myyntiorganisaation asiakastyytyväisyys - Case Berner Oy
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2013)Nykypäivän kovenevassa yritysten välisessä kilpailussa asiakastyytyväisyys on noussut entistä suurempaan arvoon. Siitä on tullut yrityksille merkittävä kilpailukeino, jonka kautta yrityksen on mahdollista saavuttaa tärkeää ... -
B-to-C Digital Marketing Plan for ONAR Studios
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)Traditional marketing methods are losing their impact in this continuously more digital world. Most customers are online and businesses need to be there, too. Through a creative plan for digital marketing, businesses can ... -
A B2B Digital Marketing Plan for a Micro Design Company
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)This product-based thesis was made for a Finnish micro design company – 2.Elämä Design. The objective of the thesis is to create a strategic B2B digital marketing plan for 2.Elämä Design in order to help its business ... -
B2B Marketing Material for Promoting a Culturally Diverse Workforce in Finnish Businesses
(2022)This bachelor's thesis investigates how to enhance case company X's B2B marketing materials for promoting a culturally diverse workforce within Finnish businesses. The thesis's purpose was to offer the commissioning ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
B2B Marketing Strategy – How to Build Company Presence in the Chinese Market: Case Study Unigraf Oy
(2021)The objective of this project-based thesis was to produce a guidebook for the case company to understand the Chinese market better and eventually build a company presence in China. The guide offers information that is ... -
B2B myynnin johtaminen ravintola-alalla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten ravintola-alan yrityksissä johdetaan B2B myyntiä. Tarkoituksena oli kartoittaa, miten yrityksissä panostetaan B2B myyntiin ja sen johtamiseen sekä millä tavoin yritysmyyntiä ... -
B2B myynnin johtaminen – asiakassegmenttien ja toimintamallien kirkastaminen myynnin kehityksen työvälineinä
(2022)Opinnäytetyö tehdään tukemaan Hotel x:n B2B myyntiorganisaation kehitystyötä. Työ rajataan koskemaan ainoastaan yhtiön kaupallisen organisaation myyntiosastoa. Opinnäytetyön teoriaosassa tutkitaan myynnin murrosta, teknologian ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
B2B myynnin tehostaminen asiakaskokemuksen mittaamisen avulla
(2021)Tässä opinnäytetyössä pureudutaan asiakaskokemuksen ja myyntityön väliseen yhteyteen, jonka avulla on mahdollisuus saavuttaa yrityksenä kilpailuetua. Työn tavoitteena on selvittää tehostaako myynnin asiakaskokemuksen ... -
B2B palveluiden myyminen monitasoisen kontaktoinnin kautta
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)Työn aiheena on B-to-B palveluiden myyminen monitasoisen kontaktoinnin avulla. Monitasoisella kontaktoinnilla tarkoitetaan myyntimenetelmää missä myytävä tuote tai palvelu vaikuttaa moneen eri tekijään asiakasyrityksessä, ... -
B2B social media communication plan for Teemo Experience Design
(2020)This thesis aims to research social media communication and its opportunities, and the final goal is to conclude a business to business social media communication plan for the commissioner Teemo. Social media plan is ... -
B2B- myynti, perusmyyjästä asiantuntijamyyjäksi
(2022)Teknologian nopean kehityksen ja digitalisaation myötä asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut niin yksilö- kuin organisaatiotasolla. Tämän myötä myös B2B- myyjien tapa toimia, ajatella ja käyttäytyä on muuttunut tai ... -
B2B-asiakaskokemuksen kehittäminen yritys X:ssä
(2022)Yritykset elävät epävarmassa maailmassa, joka on koventanut kilpailua. Palvelut ja tuotteet ovat usein samankaltaisia, eikä kilpailuetua ole helppoa löytää. Asiakaskokemuksen kehittämisellä voidaan erottua kilpailijoista ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
B2B-asiakassuhteen kehittäminen strategiseksi kumppanuudeksi ylimmän johdon asiakaskokemuksen pohjalta
(2023)Asiakaskokemus on noussut merkittävimmäksi kilpailuedun lähteeksi 2020-luvulla. Yritysten välisessä liiketoiminnassa (B2B) ollaan asiakaskokemuksen johtamisessa ja kehittämisessä jäljessä kuluttajaliiketoimintaa, minkä ... -
B2B-avainasiakkuuden kehittäminen teknologia-alan yrityksessä palvelupäällikön työssä
(2024)Opinnäytetyö toteutettiin suurelle suomalaiselle teknologia-alan yritykselle, jossa avainasiakkuuksia hoitavat palvelupäälliköt yhteistyössä asiakkuusjohtajien ja -päälliköiden sekä koko organisaation sisäisten sidosryhmien ... -
B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle
(2022)Opinnäytetyössä luotiin B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle Elämystorppa Oy:lle. Elämystorppa Oy tarjoaa ohjelmapalveluja luonnossa sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille. Yritys tarjoaa palveluita ... -
B2B-myyjien rekrytointiprosessi
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää B2B-myyjien rekrytointia ja siihen liittyviä tärkeimpiä tekijöitä. Opinnäytetyö käsittelee rekrytointia sekä työnhakijan, että työnantajan näkökulmasta peilaten sitä ... -
B2B-myyjänä kasvaminen arvoperusteisen myyntiprosessin avulla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän portfolio opinnäytetyön aiheena on B2B-myyjänä kasvaminen arvoperusteisen myyntiprosessin avulla. Viitekehyksenä työlle on rajattu B2B-myyntiprosessi, arvon tuottaminen, myyjän ominaisuudet ja hyveet, sekä näihin ... -
B2B-myynnin käsikirja
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjoittajalle yritysmyyntiin tarkoitettu käsikirja, joka kertoo myynnin teoriasta, sekä hyvän myyjän ominaisuuksista. Käsikirjan tarkoituksena on auttaa kirjoittajaa uudessa yritysmyynnin ... -
B2B-myynnin käsikirja aloittelevalle myyjälle
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjoittajalle, sekä muille yritysmyynnin parissa aloitteleville myyjille käytännönläheinen ja kompakti käsikirja. B2B-myynnin käsikirja sisältää teoriaa myyntiprosessista, listauksen ... -
B2B-myynnin nykytila ja haasteet Suomessa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)Tämä opinnäytetyö tutki B2B-myynnin nykytilaa valituissa suomalaisissa yrityksissä. Tutkimuksen tavoite oli selvittää myyntijohdon mielestä B2B-myynnissä tärkeitä asioita ja hahmottaa tapaa, jolla organisaatio toimii ...