- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Viitteet 1066-1085 / 15623

    • B-to-B-myyntiorganisaation asiakastyytyväisyys - Case Berner Oy 

      Sauvala, Noora (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2013)
      Nykypäivän kovenevassa yritysten välisessä kilpailussa asiakastyytyväisyys on noussut entistä suurempaan arvoon. Siitä on tullut yrityksille merkittävä kilpailukeino, jonka kautta yrityksen on mahdollista saavuttaa tärkeää ...
    • B-to-C Digital Marketing Plan for ONAR Studios 

      Juvonen, Mirjam (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
      Traditional marketing methods are losing their impact in this continuously more digital world. Most customers are online and businesses need to be there, too. Through a creative plan for digital marketing, businesses can ...
    • A B2B Digital Marketing Plan for a Micro Design Company 

      Yin, Zi (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)
      This product-based thesis was made for a Finnish micro design company – 2.Elämä Design. The objective of the thesis is to create a strategic B2B digital marketing plan for 2.Elämä Design in order to help its business ...
    • B2B Marketing Material for Promoting a Culturally Diverse Workforce in Finnish Businesses 

      Alliu, Shawn (2022)
      This bachelor's thesis investigates how to enhance case company X's B2B marketing materials for promoting a culturally diverse workforce within Finnish businesses. The thesis's purpose was to offer the commissioning ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B Marketing Strategy – How to Build Company Presence in the Chinese Market: Case Study Unigraf Oy 

      Ting-Jen, Jou (2021)
      The objective of this project-based thesis was to produce a guidebook for the case company to understand the Chinese market better and eventually build a company presence in China. The guide offers information that is ...
    • B2B myynnin johtaminen ravintola-alalla 

      Pajari, Katja (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten ravintola-alan yrityksissä johdetaan B2B myyntiä. Tarkoituksena oli kartoittaa, miten yrityksissä panostetaan B2B myyntiin ja sen johtamiseen sekä millä tavoin yritysmyyntiä ...
    • B2B myynnin johtaminen – asiakassegmenttien ja toimintamallien kirkastaminen myynnin kehityksen työvälineinä 

      Karjalainen, Antti (2022)
      Opinnäytetyö tehdään tukemaan Hotel x:n B2B myyntiorganisaation kehitystyötä. Työ rajataan koskemaan ainoastaan yhtiön kaupallisen organisaation myyntiosastoa. Opinnäytetyön teoriaosassa tutkitaan myynnin murrosta, teknologian ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B myynnin tehostaminen asiakaskokemuksen mittaamisen avulla 

      Widing, Wille (2021)
      Tässä opinnäytetyössä pureudutaan asiakaskokemuksen ja myyntityön väliseen yhteyteen, jonka avulla on mahdollisuus saavuttaa yrityksenä kilpailuetua. Työn tavoitteena on selvittää tehostaako myynnin asiakaskokemuksen ...
    • B2B palveluiden myyminen monitasoisen kontaktoinnin kautta 

      Laakkonen, Santtu (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
      Työn aiheena on B-to-B palveluiden myyminen monitasoisen kontaktoinnin avulla. Monitasoisella kontaktoinnilla tarkoitetaan myyntimenetelmää missä myytävä tuote tai palvelu vaikuttaa moneen eri tekijään asiakasyrityksessä, ...
    • B2B social media communication plan for Teemo Experience Design 

      Aly Elmeaty, Aly (2020)
      This thesis aims to research social media communication and its opportunities, and the final goal is to conclude a business to business social media communication plan for the commissioner Teemo. Social media plan is ...
    • B2B- myynti, perusmyyjästä asiantuntijamyyjäksi 

      Laakso, Eero (2022)
      Teknologian nopean kehityksen ja digitalisaation myötä asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut niin yksilö- kuin organisaatiotasolla. Tämän myötä myös B2B- myyjien tapa toimia, ajatella ja käyttäytyä on muuttunut tai ...
    • B2B-asiakaskokemuksen kehittäminen yritys X:ssä 

      Käyhkö, Tiina (2022)
      Yritykset elävät epävarmassa maailmassa, joka on koventanut kilpailua. Palvelut ja tuotteet ovat usein samankaltaisia, eikä kilpailuetua ole helppoa löytää. Asiakaskokemuksen kehittämisellä voidaan erottua kilpailijoista ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B-asiakassuhteen kehittäminen strategiseksi kumppanuudeksi ylimmän johdon asiakaskokemuksen pohjalta 

      Lempinen, Katri; (2023)
      Asiakaskokemus on noussut merkittävimmäksi kilpailuedun lähteeksi 2020-luvulla. Yritysten välisessä liiketoiminnassa (B2B) ollaan asiakaskokemuksen johtamisessa ja kehittämisessä jäljessä kuluttajaliiketoimintaa, minkä ...
    • B2B-avainasiakkuuden kehittäminen teknologia-alan yrityksessä palvelupäällikön työssä 

      Laurila, Johanna (2024)
      Opinnäytetyö toteutettiin suurelle suomalaiselle teknologia-alan yritykselle, jossa avainasiakkuuksia hoitavat palvelupäälliköt yhteistyössä asiakkuusjohtajien ja -päälliköiden sekä koko organisaation sisäisten sidosryhmien ...
    • B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle 

      Laukkanen, Päivi-Mirjam (2022)
      Opinnäytetyössä luotiin B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle Elämystorppa Oy:lle. Elämystorppa Oy tarjoaa ohjelmapalveluja luonnossa sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille. Yritys tarjoaa palveluita ...
    • B2B-myyjien rekrytointiprosessi 

      Leppänen, Markus (2020)
      Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää B2B-myyjien rekrytointia ja siihen liittyviä tärkeimpiä tekijöitä. Opinnäytetyö käsittelee rekrytointia sekä työnhakijan, että työnantajan näkökulmasta peilaten sitä ...
    • B2B-myyjänä kasvaminen arvoperusteisen myyntiprosessin avulla 

      Vuori, Lauri (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän portfolio opinnäytetyön aiheena on B2B-myyjänä kasvaminen arvoperusteisen myyntiprosessin avulla. Viitekehyksenä työlle on rajattu B2B-myyntiprosessi, arvon tuottaminen, myyjän ominaisuudet ja hyveet, sekä näihin ...
    • B2B-myynnin käsikirja 

      Hiljanen, Jimi (2019)
      Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjoittajalle yritysmyyntiin tarkoitettu käsikirja, joka kertoo myynnin teoriasta, sekä hyvän myyjän ominaisuuksista. Käsikirjan tarkoituksena on auttaa kirjoittajaa uudessa yritysmyynnin ...
    • B2B-myynnin käsikirja aloittelevalle myyjälle 

      Peltoniemi, Mari (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjoittajalle, sekä muille yritysmyynnin parissa aloitteleville myyjille käytännönläheinen ja kompakti käsikirja. B2B-myynnin käsikirja sisältää teoriaa myyntiprosessista, listauksen ...
    • B2B-myynnin nykytila ja haasteet Suomessa 

      Ylimaula, Jukka (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyö tutki B2B-myynnin nykytilaa valituissa suomalaisissa yrityksissä. Tutkimuksen tavoite oli selvittää myyntijohdon mielestä B2B-myynnissä tärkeitä asioita ja hahmottaa tapaa, jolla organisaatio toimii ...