Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Tervetuloa Haaga-Helian julkaisuarkistoon.
Haaga–Helian painoalueina ja ydinosaamista ovat myynti ja markkinointi, liiketoiminnan kehittäminen ja yrittäjyys, palveluliiketoiminta – erityisesti matkailu- ja ravintola-alalla, uudistava pedagogiikka ja orastavien teknologioiden tunnistaminen.
Näihin aiheisiin liittyviä opinnäytetöitä voit selailla koulutusaloittain sivuston oikean laidan valikoiden kautta.
Haaga-Helian julkaisutoimintaan voit tutustua verkkolehti e-signalsin, oman julkaisusarjan ja rinnakkaistallenteiden kautta.
Welcome to Haaga-Helia open thesis and publication repository.
Sales and marketing, business development and digitalisation, entrepreneurship, service industry focusing on travel and restaurant sectors, education renewing pedagogy and recognizing budding technologies - these are some of Haaga-Helias core competencies..
You can browse thesis on these topics amongst others using topic-filters on the right,.
Check out what kind of stuff we publish also by browsing our eSignals magazine, publication series and self-archived (green open access) articles.
- Haaga-Helia e-Signals
- Haaga-Helian julkaisusarja / Haaga-Helia publication series
- Rinnakkaistallennetut julkaisut / Self-archived articles
Kokoelmat
Uusimmat viitteet
-
New passenger experience innovations in the airport business
(2024)As an important part of the aviation industry, airport business has become a core issue of optimizing passenger experience in the face of increasing passenger traffic. Global airports are accelerating the transformation ... -
Pk-yritysten vapaaehtoinen siirtyminen IFRS-standardiin
(2024)Kaikki liiketoimintaa harjoittavat ovat Suomessa lain mukaan tilinpäätösvelvollisia. Se mitä tilinpäätökseen tulee kirjata, pohjautuu lakiin ja muuhun kirjanpitoa koskevaan normistoon. Suomessa pörssiyhtiöiden tulee noudattaa ... -
Digimarkkinointisuunnitelma: TR3 Media Oy
(2024)Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutetaan TR3 Media Oy:lle digimarkkinoinnin suunnitelma. Kyseinen yritys tarjoaa media-alan palveluita yritysasiakkaille ja heidän markkinointitoimensa on kohdistettu pääasiassa ... -
Vertaispalautteen antaminen asiantuntijaorganisaatiossa
(2024)Palautteella on lukuisia hyötyjä työyhteisössä; se muun muassa auttaa kehittymään, motivoi ja kasvattaa luottamusta. Työyhteisöissä kärsitään kuitenkin usein palautteen puutteesta. Palautetta voi saada monista eri lähteistä ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Factors which impact urban millennial women’s decision to leave employment
(2024)This qualitative research study investigates the different factors that influence the decision of urban female millennial employees to leave employment. The main objective of this research is to find out why urban millennial ... -
Työeläkevakuutusyhtiöiden vastuullisen sijoittamisen käytänteet
(2024)Vastuullinen sijoittaminen eli arkikielessä tutummaksi ilmaisuksi vakiintunut ESG-tekijät huomioiva tapa sijoittaa, on jo useamman vuoden ajan ollut sijoittajien keskuudessa kasvava sijoitusmuoto. Vastuullinen sijoittaminen ... -
Work life balance of female pilots with children in Finland
(2024)The purpose of this paper is to clarify the position of Finnish women in aviation and find out how to make the industry more attractive to them in terms of both work and family life. The aviation sector continues to exhibit ... -
Tekoälytyökalujen hyödyntäminen markkinointisisältöjen tuottamisessa
(2024)Tekoälyn rooli on kasvanut markkinoinnissa viime vuosien aikana huomattavasti. Huomiota ovat herättäneet muun muassa erilaiset generatiivista tekoälyä edustavat työkalut. Yksi merkittävin näistä on ChatGPT. Tekoälyn ... -
Oriola.com Reklamaatiotyökalun käyttäjäkokemustutkimus
(2024)Opinnäytetyössä tutkitaan vuonna 2022 julkaistun Digitaalisen palvelun, Oriola.com Reklamaatiotyökalun käyttäjäkokemusta. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa Reklamaatiotyökalun käyttäjäkokemusta, minkä avulla voidaan ... -
Liiketoimintauudistus päiväkirjana: Ammatillinen kehitys uuden liiketoiminta-alueen tuomisessa Suomen markkinoille
(2024)Tämä opinnäytetyö esittelee painatettavien tekstiilien liiketoimintauudistuksen implementoinnin vaatealalla päiväkirjamuotoisen seurannan avulla. Työ syventyy tekijän henkilökohtaisiin kokemuksiin ja ammatilliseen kehitykseen ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Seurastrategia.com – Strategiapohjaisen urheiluseurakehityssivuston luominen
(2024)Suomessa on noin 10 000 urheiluseuraa, jotka järjestävät liikuntaa ja urheilua. Näin ollen seurat ovat suomalaisessa yhteiskunnassa merkittäviä kansalaisten liikuttajia ja yhteiskunnallisia toimijoita. Vapaaehtoistyö ... -
Seurastrategia.com - strategiapohjaisen urheiluseurakehityssivuston luominen
(2024)Suomessa on noin 10 000 urheiluseuraa, jotka järjestävät liikuntaa ja urheilua. Näin ollen seurat ovat suomalaisessa yhteiskunnassa merkittäviä kansalaisten liikuttajia ja yhteiskunnallisia toimi joita. Vapaaehtoistyö ... -
Liikunta- ja hyvinvointipalvelun konseptointi palvelumuotoilun keinoin
(2024)Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa asiakasymmärrystä ja selvittää valitun asiakasryhmän arvon muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä. Asiakkaan kokema arvo on aina subjektiivinen eli hyvin henkilökohtainen kokemus. ... -
Liikunta ja hyvinvointipalvelun konseptointi palvelumuotoilun keinoin
(2024)Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa asiakasymmärrystä ja selvittää valitun asiakasryhmän arvon muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä. Asiakkaan kokema arvo on aina subjektiivinen eli hyvin henkilökohtainen kokemus. ... -
Pienen tai keskisuuren urheiluseuran strategiatyöprosessi
(2024)Tässä kehittämistyössä päätavoitteena oli perehtyä strategiaprosessin merkitykseen organisaatioissa ja erityisesti urheiluseuroissa, jonka pohjalta rakentui urheiluseuroille tarkoitettu malli strategiaprosessiin. Lisäksi ...