Uusimmat viitteet

  • Instagram kesäkuntoon – digimarkkinoinnin opas Helsingin hostelleille 

    Pyykkönen, Marika (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Instagramilla on jo yli 700 miljoonaa aktiivista kuukausittaista käyttäjää ja Instagramin merkitys markkinoinnissa on jatkuvasti kasvussa. Yritykset ympäri maailmaa ovat huomanneet Instagram-markkinoinnin positiiviset ...
  • Asiakastyytyväisyys Hostel Diana Park 

    Kinnunen, Villematti (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia asiakaskyselypohjainen tutkimus, jonka avulla Hostel Diana Park voi pyrkiä parantamaan asiakastyytyväisyyttä, sekä saada tietoa asiakkaiden toiveista ja uusia ideoita toiminnan ...
  • Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen Energiahoitajat Oy:lle 

    Miihkinen, Maura (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Suomen Energiahoitajat Oy:lle toteutettiin Haaga-Helian matkailun liikkeenjohdon koulutusohjelman opinnäytetyönä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehostaa toimeksiantajayrityksen ...
  • Vireystilan hallinta ilmailualalla 

    Kokko, Merja; Kiuttu, Jenni (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyömme tavoitteena on selvittää miten lentoalan ammattilaisten vireystilaa hallitaan ilmailualalla. Pääongelmamme on raportoinnin hyödyntäminen väsymyksen hallinnassa. Safety management system on yhtiöissä ...
  • Scandic Park Helsingin pelillisyysprojektista kehitysryhmäksi 

    Degerth, Suvi; Dahl, Eeva; Huuskonen, Sari (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö on laadittu toimeksiantona Scandic Park Helsingille ja se on kehittämistyö. Vuonna 2016-2017 toteutunut Työsuojelurahaston tukema pelillisyyshanke Game On, oli tämän kehittämistyön keskiössä. Game On ...
  • Scandic Paasin aulabaarin myynnin edistäminen 

    Leskinen, Sanni (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön toimeksiantaja yritys Scandic Paasi on Helsingin Hakaniemessä, Siltasaaren rannassa toimiva 170 huoneen hotelli. Suomen ensimmäinen ”story” hotelli Scandic Paasi on avannut ovensa vuonna 2012. Hotellissa ...
  • Suomen matkailullisen maabrändin näkyvyys Helsinki-Vantaalla ulkomaalaisille matkustajille 

    Ojanen, Roosa (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän työn tavoitteena on tutkia ulkomaalaisten matkailijoiden mielipidettä siitä, kuinka Helsinki-Vantaan lentokenttä on tuonut Suomea esiin terminaalien landside-puolella. Työn tarkoitus on myös tutkia Suomen matkailullista ...
  • Matka- ja lifestyleblogien vertailu hotellien markkinoinnin näkökulmasta 

    Paunonen, Niina (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön avulla pyritään selvittämään, minkä tyylinen bloggaaja olisi paras vaihtoehto blogiyhteistyöhön hotellin kanssa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää ne keskeiset asiat, joihin hotellin tulisi kiinnittää ...
  • Hyvinvointilomapaketin muodostaminen perheille Hotelli Nuuksiossa 

    Hännikäinen, Meiju (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Hyvinvoinnista on muodostunut 2000-luvulla vahva trendi. Ilmiö näkyy hyvinvointimatkailun maailmanlaajuisena kasvuna, jossa painotetaan trendin mukaisesti fyysisten elementtien lisäksi henkisiä elementtejä. Visit Finlandin ...
  • Suomalainen ruoka ja ruokamatkailu englanninkielisen median näkökulmasta 

    Hakala-Deiró, Jenni; Pitkänen, Anu (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämä opinnäytetyö on laadullinen tutkimus, jonka tarkoitus on tutkia, miten suomalainen ruoka ja ruokamatkailu ovat esillä englanninkielisen median silmin, mitä englanninkielinen media on kirjoittanut suomalaisesta ruoasta, ...
  • Monikulttuuristen työntekijöiden sopeutuminen islamilaiseen kulttuuriin ja työympäristöön Qatarissa 

    Ekholm, Minni (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka eri maista ja kulttuuristaustoista tulevat hotellialan työntekijät sopeutuvat islamilaiseen kulttuuriin ja työympäristöön uudessa kohdemaassa, tässä tapauksessa Qatarissa. ...
  • Art Supports Itämeri - Taidenäyttely Konepajan Brunossa 

    Huttunen, Eveliina; Kinnunen, Alisa (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    ART supports Itämeri! - Taidenäyttely Konepajan Brunossa on kahden matkailun liikkeenjohdon opiskelijan suunnittelema ja toteuttama tapahtuma. Toiminnallisen työn tuloksena on ainutlaatuinen taidenäyttely, jota suunniteltiin ...
  • Verkkokaupan käyttöönoton haasteet luontomatkailuyrityksissä 

    Rossi, Annamaria (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Työn toimeksiantajina toimivat Jotuca Oy ja sen sivutoiminimi Retkipaikka, joka on kehittämässä luontomatkailuyrityksille tarkoitettua kauppapaikkaa sivuilleensa. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa luontomatka ...
  • Matkablogi ammatti-identiteetin rakentajana ja urasuunnittelun välineenä 

    Alakangas, Ulla (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, miten matkablogia voi hyödyntää ammatti-identiteetin rakentajana ja urasuunnittelun välineenä. Työllä ei ole varsinaista toimeksiantajaa vaan aihe syntyi tekijän matkablogiharrastuksen ...
  • Miesjahti Mennään naimisiin -häämessuilla 2017 

    Roine, Kukka (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Mennään naimisiin –häämessuvieraista vain 15 prosenttia on miehiä. Miehille suunniteltuja palveluja ei suomalaisilla häämessuilla vielä ole. Kävisivätkö miehet enemmän häämessuilla, jos heillä olisi mahdollisuus nauttia ...

Näytä lisää