Uusimmat viitteet

  • Sisäisen motivaation tavoittaminen rekrytoinnissa 

    Autinen, Petra (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tässä kehittämistehtävässä on tutkittu me&i-myyjien sisäisiä motivaatiotekijöitä, jotta niitä voitaisi hyödyntää rekrytointiviestinnässä uusia myyjähakijoita tavoiteltaessa. Tulostavoitteena on löytää uusia keinoja; ...
  • Ratkaisuja tietotyöläisen stressinhallintaan Hengähdyshetkiä -valmennusohjelmalla 

    Lähteenmäki, Kirsti (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tässä kehittämistehtävässä kuvataan, miten työelämän murros asettaa paineita tietotyötä tekevän työntekijän työhyvinvointiin, kuinka stressi vaikuttaa keho-mielen ominaisuuksiin, millaisia työkaluja stressinhallintaan on ...
  • Asiakaspalauteprosessin kehittäminen eläkeyhtiön myyntiä tukevalla osastolla 

    Seppälä, Mari (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän kehittämistehtävän tarkoituksena oli kehittää erään työeläkeyhtiön myyntiä tukevan osaston asiakaspalauteprosessia, niin että se tukisi hyvän asiakaskokemuksen muodostumista. Työeläkeyhtiön tuotteet ovat tarkoin ...
  • Employer brand and gender diversity : Case: Ericsson Finland 

    Paldanius, Marko (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    The objective of the study is to increase the number of external female applicants applying to Ericsson Finland by increasing the visibility of the company amongst the candidate groups. Gender diversity is one of the most ...
  • Verkkokaupan käyttöönoton edellytykset ja suunnittelu – Laurea-ammattikorkeakoulu Oy 

    Turkulainen, Sini (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Internet on muuttanut kaupankäyntiä ja tuonut mukanaan yrityksille mahdollisuuden laajentaa toimintaansa sähköisen kaupankäynnin avulla. Verkkokauppa tuo mukaan paitsi monia mahdollisuuksia myös uudenlaisia haasteita. ...
  • Prosessit haltuun leanin keinoin 

    Hiltunen, Laura (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja ottaa käyttöön lean-ajatteluun perustuva asiakas- ja tuotantoprosessien kehittämisen malli palvelualan yrityksessä ja mitata sen käyttöönoton onnistumista ensimmäisen ...
  • Elämäntapana naisyrittäjyys - Verkostojen merkitystä etsimässä 

    Kantola, Maria (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Elämäntapana naisyrittäjyys – Verkostojen merkitystä etsimässä – opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena. Valitun lähestymistavan avulla mahdollistui ymmärrys naisyrittäjyys- ja verkostoilmiöistä sekä verkostojen ...
  • Suorituksen johtamisen prosessin käyttöönotto ja käytön tukeminen Sonerassa 

    Hongisto, Suvi (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön lähtökohtana toimi TeliaSonera -konsernissa käyttöön otettu, koko konsernin yhteinen suorituksen johtamisen prosessi. Prosessin tavoitteena on toimia konsernin yhtenäisenä toimintamallina, joka tukee esimiehiä ...
  • Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen organisaation kehittämisessä 

    Hakala, Kaisa (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Kehittämistehtävä toteutettiin pääkaupunkiseudulla toimivassa koulutusorganisaatiossa Amiedussa, jota ylläpitää Ami-säätiö. Työ aloitettiin keväällä 2015 ja saatiin päätökseen kesällä 2016. Kehittämistehtävän tavoitteena ...
  • Ajankäytön tehostaminen Lappajärven Osuuspankissa 

    Lehtinen, Hannu (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Kehittämishankkeen tehtävänä oli tehostaa pankin henkilöstön ajankäyttöä uudelleen organisoimalla työtä ja siirtämällä asiakasrajapinnasta toimintoja suoritettavaksi taustalla omassa erillisessä yksikössään. Hankkeella ...
  • Santanderin työnantajamielikuvan kehittäminen rekrytoinnin näkökulmasta 

    Hokkanen, Kaisa (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Tämän kehittämishankkeen toimeksiantaja oli Santander Consumer Finance Oy. Hankkeen tavoitteena oli kehittää yrityksen ulkoista työnantajamielikuvaa rekrytoinnin näkökulmasta. Hankkeessa kehitettiin kotisivujen yritys- ja ...
  • Assistenttityön suorituksen johtamisjärjestelmän kehittäminen OPn keskitetyssä assistenttipalvelussa 

    Jakovlew, Jaana (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Kehittämistehtävä toteutettiin toimeksiantona OPn Assistentti- ja käännöspalvelut -yksikölle, joka tarjosi keskitettyjä assistenttipalveluja OP osuuskunnalle ja sen tytär- ja lähiyhteisöille. Tavoitteena oli kehittää ...
  • Professional development of middle level managers in context of developing service organization 

    Bergström, Heli (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Middle and first-line managers are in an essential role ensuring that the organization works flexibly. Managers have enormous challenges especially in the field of information and knowledge management. Managers have probably ...
  • Viheralan brändimalli 

    Pitkänen, Sanna (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Viherympäristöliitto ry:lle ja sen tavoitteena oli kehittää brändin rakentamisen malli viheralan tuotteille. Mallissa tuli huomioida kohdeorganisaation jäsenistön eri osapuolet, jotta ...
  • Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin työsuojeluriskien kartoitusmallin kehittäminen 

    Vuorenpää, Taru (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyössä kuvataan prosessi, jolla kehitettiin Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtoriin oma työsuojeluriskien kartoitusmalli, joka soveltuu moderniin ICT-asiantuntijatyöhön ja toimintaympäristöön. ...

Näytä lisää