Uusimmat viitteet

  • Taloyhtiöstrategia : prosessin laadinta ja monistettavuus 

    Silmälä, Erja (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tehtävänä opinnäytetyössä oli suunnitella monistettava prosessi taloyhtiön strategian laadintaan. Prosessin avulla toimeksiantajan on mahdollista tarjota strategian laadintaa isännöintipalveluna erikokoisille, eri-ikäisille ...
  • Kotihoidon videoviestintäratkaisun hyväksyttävyyden arviointi 

    Suonpää, Markus (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Terveydenhuollossa on muita toimialoja enemmän ollut vaikeuksia tietoteknisten palveluiden, järjestelmien ja ohjelmistojen integroimisessa. Asiaa on tutkittu monissa eri tutkimuksissa ja yksitelittäistä syytä hankkeiden ...
  • Creating procedural textures for games : ­with Substance Designer 

    Jantunen, Jussi (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    The purpose of the thesis was to study the process of creating procedural textures, to develop a generalized roadmap that facilitates the process, and to start creating new procedural textures. The research part of this ...
  • Cost-effective game prototyping framework : Subject 54 prototype 

    Andersson, Jami (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    The purpose of this thesis was to create a cost-effective framework for prototyping for the commissioning customer. The framework would work as a guideline that could be utilized when planning the prototyping. To support ...
  • Kansainvälisen lääkinnällisen laitteen ohjelmistoprojektin ongelma : Trivore Oy:llä 

    Lumme, Matti (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön aihe on kansainvälisen lääkinnällisen laitteen ohjelmistoprojekti, jossa tarkastellaan Trivore Oy:n tapausta. Trivore Oy toteuttaa asiakkaallensa projektia, jonka ongelmia tarkastellaan tässä työssä. Työssä ...
  • 2D-animaatiotekniikka peleissä 

    Norrgran, Markus (Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön projektiosuus pohjautuu kahteen projektiin:Turku Game Labin Sanalankaan ja Ikoniac Oy:n Galactic Echoes -pelin introanimaatioon. Sanalanka on osa Tekesin rahoittamaa Fast WOW -projektia, jonka lopputuloksena ...
  • Autentikointi- ja salausalgoritmien suoritusmittaukset piireillä STM32F407 ja STM32F100 

    Nikkanen, Jero (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia eri autentikointi ja salausalgoritmeja sekä valita algoritmien suoritusarvoja tutkimalla parhaat vaihtoehdot Telesten laitteille. Työssä käytettiin testialustana kahta mikropiiriä, ...
  • Testiautomaatio prosessin luominen 

    Ristolainen, Antti (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ottaa käyttöön CGI:n Welfare yksikön Turun toimipisteeseen testiautomaatio. Tavoitteena testiautomaation käyttöönotolla oli vähentää työpanosta testaamiseen ja nopeuttaa testaamista. ...
  • Physically based rendering : case Godsbane ja Hear No Evil 

    Pihlaja, Sampo (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän työn tarkoitus on esitellä Physically Based Rendering teknologiaa sekä esittää kuinka sitä voi soveltaa omiin peliprojekteihinsa. PBR-tekniikan ollessa niin uutta siitä löytyy hyvin vähän julkaistua materiaalia. Olen ...
  • Mediatekniikka mainostoimistossa videosuunnittelijan näkökulmasta 

    Merilahti, Joni-Miikka (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin markkinointitarkoituksiin tehtyjen videoiden erilaisia valmistustekniikoita. Opinnäytetyössä videoita tehtiin kahdella erilaisella tekniikalla, joita olivat videokuvaus sekä graafisten ...
  • Laiterekisteri 

    Lindgren, Sami (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön aiheena oli suunnitella ja ohjelmoida laiterekisteri, jonka tiedot tallentuvat tietokantaan. Laiterekisterin ohjelmointi toteutettiin Javalla ja tietokanta Linux-pohjaisena MySQL-tietokantana. Laiterekisterin ...
  • Lämpönuken mallinnus eri mallinnusmetodeja käyttäen 

    Saloranta, Viljami (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Turun ammattikorkeakoulun sisäympäristön tutkimusryhmälle 3D-CAD-malli sen käyttämästä lämpönukesta ja tutkia mikä kolmesta eri mallinnusmetodista sopisi heille parhaiten. ...
  • Browser-based automation testing using Selenium RC for Monetize commercial SaaS product 

    Tchernikova, Nelli (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    "HyperIn Inc is Finnish SW development company with a strong portfolio of products to manage shopping center assets such as sales data, advertisement places , tenants etc. One of the main products offered by HyperIn is ...
  • Implementing User Interface Functionality for Mobile Games in Unity Game Engine 

    Ekqvist, Kasperi (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    The aim of this thesis was to form a set of guidelines and best practices for both implementing and optimizing user interface functionality developed in the Unity game engine. This was achieved with the implementation and ...
  • Verkkolaskun laadunvarmistuksen kehittäminen 

    Aapola, Roope (Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
    Truugo on AgentIT Finland Oy:n verkkopalvelu sanomavalidointiin. Truugon käytön aloitusprosessista halutaan tehdä mahdollisimman suoraviivainen ja helppo uusille käyttäjille. Truugo-verkkopalvelun sivustolle sekä, itse ...

Näytä lisää