Markkinointiviestinnän suunnitelma : Case: Sähköurakointi J. Kiilavuo
Linturi, Marjo (2010)
Linturi, Marjo
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201001271645
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201001271645
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään markkinointiviestinnän suunnittelua käsitteenä. Opinnäytetyön tarkoituksena on esittää pienyrittäjälle markkinointiviestinnän monia osa-alueita. Tutkimuksen tekemisestä päätettiin toukokuussa 2009 Sähköurakointi J. Kiilavuon kanssa.
Opinnäytetyö on tehty toiminnallisena tutkimuksena. Tutkimuksen tavoitteena on suunnitella sähköurakointi J. Kiilavuolle markkinointiviestintään liittyvät toiminnot.
Markkinointiviestinnän tavoitteena on luoda yritykselle yritysilme ja saada yritys tunnetuksi kohderyhmien keskuudessa. Tutkimus kartoittaa eri markkinointiviestinnän vaihtoehdot ja muodostaa niistä toimivan strategian Kiilavuolle.
Markkinointiviestinnän suunnittelussa on otettu huomioon se, ettei yrityksellä ole aiemmin ollut mainontaa missään muodossa. Tutkimuksen tuloksena on valmiiksi suunniteltu suoramarkkinointikampanja, internetmainonta ja suhdemarkkinointi.
Opinnäytetyö on tehty toiminnallisena tutkimuksena. Tutkimuksen tavoitteena on suunnitella sähköurakointi J. Kiilavuolle markkinointiviestintään liittyvät toiminnot.
Markkinointiviestinnän tavoitteena on luoda yritykselle yritysilme ja saada yritys tunnetuksi kohderyhmien keskuudessa. Tutkimus kartoittaa eri markkinointiviestinnän vaihtoehdot ja muodostaa niistä toimivan strategian Kiilavuolle.
Markkinointiviestinnän suunnittelussa on otettu huomioon se, ettei yrityksellä ole aiemmin ollut mainontaa missään muodossa. Tutkimuksen tuloksena on valmiiksi suunniteltu suoramarkkinointikampanja, internetmainonta ja suhdemarkkinointi.