Animatricks Film Festival 2015 : A Marketing Plan
Nilivaara, Emmi (2015)
Nilivaara, Emmi
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015070913837
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015070913837
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda tehokas ja toteutettava markkinointisuunnitelma Animatricks-animaatiofestivaalille vuodelle 2015. Animatricks on vuosittainen animaatioon liittyvä elokuvafestivaali Helsingissä, Suomessa. Festivaalin järjestää tuottoa tavoittelematon järjestö Palikka Ry. Opinnäytetyön projektiksi päätettiin markkinointisuunnitelman luominen seuraavalle Animatricksin festivaalille (2015).
Opinnäytetyö keskittyy esittämään tietoperusta-kappaleessa markkinoinnin ja markkinointisuunnitelman konseptit. Opinnäytetyön toteuttamiseen keskittyvässä kappaleessa kuvaillaan markkinointisuunnitelman luominen Animatricksille käytännöllisestä näkökulmasta katsoen.
Tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma Animatricks-animaatiofestivaalille vuodelle 2015, joka perustuu Palikka Ry:n haluihin ja tarpeisiin. Markkinointisuunnitelman toteutus alkoi Tammikuussa 2015. Markkinointisuunnitelman menestyksestä ei ole varmuutta, sillä opinnäytetyö valmistui ennen kuin festivaali ehdittiin pitää. Animatricks-animaatiofestivaalin vuoden 2015 markkinointisuunnitelma on liitettynä opinnäytetyöhön. Markkinointisuunnitelma on luokiteltu salaiseksi, eikä sitä julkaista.
Markkinointisuunnitelman tarkoituksena oli toimia pohjana mahdollisille tuleville Animatricks-animaatiofestivaalien markkinointisuunnitelmille.
Opinnäytetyö keskittyy esittämään tietoperusta-kappaleessa markkinoinnin ja markkinointisuunnitelman konseptit. Opinnäytetyön toteuttamiseen keskittyvässä kappaleessa kuvaillaan markkinointisuunnitelman luominen Animatricksille käytännöllisestä näkökulmasta katsoen.
Tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma Animatricks-animaatiofestivaalille vuodelle 2015, joka perustuu Palikka Ry:n haluihin ja tarpeisiin. Markkinointisuunnitelman toteutus alkoi Tammikuussa 2015. Markkinointisuunnitelman menestyksestä ei ole varmuutta, sillä opinnäytetyö valmistui ennen kuin festivaali ehdittiin pitää. Animatricks-animaatiofestivaalin vuoden 2015 markkinointisuunnitelma on liitettynä opinnäytetyöhön. Markkinointisuunnitelma on luokiteltu salaiseksi, eikä sitä julkaista.
Markkinointisuunnitelman tarkoituksena oli toimia pohjana mahdollisille tuleville Animatricks-animaatiofestivaalien markkinointisuunnitelmille.