Haku
Viitteet 1-10 / 43
Esittelyvideo vapaaehtoistoiminnasta : Case: Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirat
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon ja kirjallisen osuuden. Videotuotannossa toteutettiin Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirille esittelyvideot
heidän vapaatoiminnastaan. Esittelyvideoilla käy ilmi, ...
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Brändin vahvistaminen visuaalisen identiteetin keinoin: Paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriita Etelä-Pohjanmaalla
(2021)
Opinnäytetyössä luotiin visuaalinen identiteetti vahvistamaan aloittelevan tapahtumatuotannon yrityksen brändiä. Opinnäytetyössä pohditiin paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriitaa sekä niiden tuomia hyötyjä ja haittoja ...
Tarinankerronnan keinot esittelyvideotuotannossa : Esittelyvideotuotannon vaiheet
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tarkastella tarinan vaikutuskeinoja esittelyvideotuotannossa, joka koostuu kahdesta osasta, produktiosta ja kirjallisesta osuudesta. Esittelyvideot toimivat produktio-osana, ja kirjallinen ...
Taiteilijaseuran visuaalisen ilmeen päivitys Case: Seinäjoen taiteilijaseura 2020-luvulle päivitetyn visuaalisen identiteetin avulla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Seinäjoen taiteilijaseuralle päivitetty visuaalinen identiteetti. Visuaalinen ilme käsittää seuran logon, brändivärit ja typografian. Päivitetyllä visuaalisella ilmeellä yhdistys ...
Äänibrändäyssuunnitelman tekeminen: case Rok O Rok
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee äänibrändäystä, eli miten ääntä voidaan hyödyntää brändin vahvistamiseen. Äänibrändäyksessä äänielementtejä käytetään asiakkaan ja brändin kohtaamispisteissä, ja niillä viestitään esimerkiksi ...
Tuottajan rooli markkinointivideon tuotannossa : Tuottajan työtehtävistä sekä velvollisuuksista: Case Olvi Oyj
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tuottajan rooli markkinointivideotuotannossa ja se koostuu kahdesta osasta. Produktio-osana toimii markkinointivideo ja toisena osana on kirjallinen osuus. Mediatyö toteutettiin yhteistyössä ...
Liikkuvan kuvan merkitys markkinoinnissa
(2020)
Markkinoinnin siirtyessä digitaalisille alustoille myös markkinoinnin tavat ja välineet kokevat muutoksia. Tämän opinnäytetyön pääteemana on liikkuvan kuvan merkitys ja sen hyödyntäminen organisaation markkinointikanavissa. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...
Tapahtumatuotantoyrityksen markkinoinnin kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli soveltaa palvelumuotoilua markkinoinnin kehittämiseksi opinnäytetyön toimeksiantajan, Tapahtumatuotanto Voltin Action track -sovelluksella tuotettavien tapahtumien ja aktiviteettien ...