Haku
Viitteet 1-10 / 54
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Perintätoimiston markkinointiviestintätutkimus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinointiviestinnän tehokkuutta perintätoimisto Perintäritari Oy:lle. Tavoitteena oli selvittää, mitkä yrityksen markkinointiviestintäkeinoista ovat olleet hyviä ja ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen – Case PH-Center
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää PH-Centerin markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa PH-Centerin markkinointiviestintään liittyvä kvantitatiivinen tutkimus nykyisille ja potentiaalisille ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma: Case Zicos- sisustus ja lifestyle
(2020)
Opinnäytetyö on digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma. Toimeksiantajana on Zicos- sisustus ja lifestyle -yritys. Opinnäytetyö toteutettiin syksyllä 2020.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja kehittää ...
Äänibrändäyssuunnitelman tekeminen: case Rok O Rok
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee äänibrändäystä, eli miten ääntä voidaan hyödyntää brändin vahvistamiseen. Äänibrändäyksessä äänielementtejä käytetään asiakkaan ja brändin kohtaamispisteissä, ja niillä viestitään esimerkiksi ...
Tuottajan rooli markkinointivideon tuotannossa : Tuottajan työtehtävistä sekä velvollisuuksista: Case Olvi Oyj
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tuottajan rooli markkinointivideotuotannossa ja se koostuu kahdesta osasta. Produktio-osana toimii markkinointivideo ja toisena osana on kirjallinen osuus. Mediatyö toteutettiin yhteistyössä ...
Seinäjoen Minimanin 20-35 -vuotiaille asiakkaille kohdistetettavan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Seinäjoen Minimanin markkinointiviestinnän kehittämiseksi 20–35-vuotiaille asiakkaille. Markkinointiviestintäsuunnitelman oli tarkoitus toimia yrityksen ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma - Asiakasviestinnän kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen asiakkaille suunnattua markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa markkinointiviestintään liittyvä tutkimus yrityksen ...