Haku
Viitteet 1-10 / 320
Asiakasnäkökulma toiminnan kehittämisen keskiössä : Fikuro Oy:lle toteutettu kehittämishanke
(2019)
Nykypäivänä yritysten menestymisen edellytyksenä on kestävän kilpailuedun kehittäminen. Yksi tärkeimmistä osa-alueista, jossa yritykset voivat kehittää kilpailuetua, on keskittyminen yhä voimakkaammin asiakkaisiin. ...
Business improvement plan. Case: Company X
(2019)
The purpose of this thesis was to provide an action plan for Company X to improve the company’s performance. Company X is planning to enter the European market and wanted to be prepared for that. The company operates on a ...
Miten kehittää työyhteisön innovaatioilmastoa?
(2019)
Innovaatiokyvykkyyden kehittäminen on yksi organisaatioiden keskeisimpiä menestystekijöitä. Opinnäytetyön aiheena oli tunnistaa organisaation innovaatioilmastoon
vaikuttavat tekijät sekä muodostaa niistä kokonaisuuksia, ...
Ammatillisen oppilaitoksen johtoryhmätyöskentelyn kehittäminen-Case Edupoli
(2019)
Opinnäytetyö keskittyy kuvaamaan ammatillisen oppilaitoksen johtamisen ja etenkin johtoryhmätyöskentelyn kehittämisen haasteita. Tarve johtoryhmätyöskentelyn kehittämiseen on seurausta laajasta organisaatiomuutoksesta. ...
Asiakaskokemuksen johtaminen myynnin näkökulmasta
(2019)
Yritykset pyrkivät vahvistamaan asiakasuskollisuuttaan ja lisäämään kilpailuetuaan luomalla erinomaisia asiakaskokemuksia liiketoiminnan eri osa-alueilla. Tärkeäksi elementiksi tässä on muodostunut asiakkaiden tarpeiden ...
Myynninjohtamisesta kohti valmentavaa johtamista
(2019)
Myynninjohtaminen on yrityksen menestyksen kannalta merkityksellistä, sillä erinomaisesti johdettu myynti varmistaa kilpailukyvyn ja luo positiivisen kult-tuurin yrityksessä. Kehittämishankkeessa tutkittiin valmentavaa ...
Innovation in startups: drivers and inhibitors
(2019)
The AUIS Entrepreneurship Initiative (AEI) at the ‘American University of Iraq, Sulaimani’ is in the phase of designing its curriculum toward fostering entrepreneurship in Iraq through providing entrepreneurs with different ...
ASIAKASKOKEMUKSEN PARANTAMINEN TEOLLISUUSPALVELUYRITYKSESSÄ
(2019)
Asiakaskokemuksen parantamisen avulla luodaan asiakkaille positiivisia kokemuksia yrityksen palveluista ja tuotteista, joiden avulla pyritään erottumaan kilpailijoista ja saavuttamaan kilpailuetua.
Kehittämishankkeen ...
Human resource management as a tool for SME employee engaging. Case: Company X
(2019)
This study presents a review of Finnish SME’s human resource management. The topic is approached by previous researches, observation and HRM literature. The study focuses on offering information on how SME can use HRM as ...
TRANSFORMATIONAALINEN JOHTAMINEN JA TYÖTERVEYSYHTEISTYÖ OSANA TYÖKY-VYN JA TYÖHYVINVOINNIN JOHTAMISTA
(2019)
Terveystalo Oy on tunnistanut, että työterveyden kokonaiskonsepti tulisi päivittää. Palveluiden tulisi olla asiakkaille entistä helpommin ja ketterämmin saatavilla. Samaan aikaan on kuitenkin tunnistettu se, että työn ...