Haku
Viitteet 1-10 / 11
Luonnollinen hiljaisuus - ja sen käyttö elokuvassa
(2019)
Opinnäytetyö tutkii luontoäänittäjän ja elokuvan äänisuunnittelijan näkökulmasta luonnon hiljaisuutta, sen äänitystä ja käyttömahdollisuuksia elokuvassa. Työssä verrataan luonnollista hiljaisuutta muuhun ...
Miten tehdä merkittävää sisältömarkkinointia?
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sen tuomia haasteita sosiaalisessa mediassa sekä sisältömarkkinointiin vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyössä pohditaan sitä, millaiset sisällöt kiinnostavat kuluttajia. Alustat ...
LGBTQ ja Netflix : representaatio suoratoistopalvelun sarjoissa
(2020)
Kirjallisen opinnäytetyöni aiheena on LGBTQ-representaatio Netflix-suoratoistopalvelun sarjoissa. Tavoitteenani on tutkia ja analysoida teosten sisältöä ja kerrontaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen näkökulmasta. ...
Mainosalan projektipäällikkö luovan suunnittelijan työn tukena
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan, miten mainostoimiston projektipäällikkö voi avustaa projektitiimin jäsenen luovaa työtä Opinnäytetyössä aihetta tutkitaan kirjallisten lähteiden, projektipäälliköille suunnattujen teemahaastattelujen ...
Fritz Langin Metropolis - erikoistehosteet kaupunkikuvissa
(2019)
Tutkin opinnäytetyössäni, miten Fritz Langin Metropoliksen erikoistehosteet on tehty, sekä miten voisin hyödyntää tätä tietoa omissa töissäni. Keskityn analysoimaan elokuvan kaupunkikuvia, ja niihin käytettyjä tekniikoita. ...
Oman taiteellisen osaamisen brändäys
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia brändin ja brändäyksen merkitystä taiteellisessa työskentelyssä ja sitä, miten brändi rakentuu oman taiteellisen osaamisen ympärille. Oman taiteellisen osaamisen brändäys on osa ...
Reilu johtaminen : esihenkilöt animaatiotuotannossa
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena on käsitellä esihenkilöiden roolia animaatiotuotannoissa Suomessa. Tarkoituksena on tutkia erilaisia johtamisen tyylejä ja sitä, miten ne soveltuvat osaksi animaatiotuotannossa tapahtuvaa ...
Improvisoimalla muutosjoustavuutta työelämään : Artsmend-palvelumallin kehittäminen
(2021)
Organisaatiot muodostuvat ihmisten välisistä vuorovaikutusverkostoista. Nopeasti muuttuvien haasteiden ja jatkuvan kehittämisen edessä organisaation menestystekijäksi nousee sosiaalisten prosessien laatu ja muutojoustavuus. ...
Olutbrändin ulkoasun suunnittelu : case Kupittaa Campus Brewery
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Kupittaa Campus Breweryn ulkoasun suunnittelun prosessia vaiheittain alkuprosessista lopputuloksiin, sekä asiakkaan kommenteihin. Työssä perehdytään kilpailevien pienpanimoiden ilmeisiin ja ...
Arvot kuvittajan henkilöbrändin osana
(2023)
Opinnäytetyössäni tutkin arvojen merkitystä kuvittajalle osana hänen henkilöbrändiään ja sitä, millaisia mahdollisuuksia avoimet arvot voivat tarjota työelämässä.
Teoriaosiossa käyn läpi feministisen suunnittelun ...