Haku
Viitteet 1-3 / 3
Kotkan pesällä ja hyljeluodolla : reaaliaikaisen kuvan käyttöarvo saariston luontomatkailuelämyksessä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2005)
Julkaisu kuvaa NatureIT-hankkeen tavoitteita luontomatkailijoiden ja matkailupalvelujen tarjoajien näkökulmasta. Lisäksi pohditaan luontomatkailuelämyksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä ja uuden median mahdollisuuksia osana ...
Osaajat opintiellä : täydennyskoulutuksen markkinointitutkimuksen tuloksia
(Turun ammattikorkeakoulu, 2003)
Osaajat opintiellä -julkaisu perustuu markkinointitutkimukseen, joka tehtiin Turun AMK:n täydennyskoulutuksen vuoden 2002 asiakkaista. Tutkimukseen osallistui 335 henkilöä ja se suoritettiin kirjekyselynä. Vastaajilta ...
Markkinalähtöisyys korkeakouluympäristössä : katsaus ajattelutavan omaksumiseen ja kehittymiseen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2004)
Artikkelin tavoitteena on tarkastella markkinointitieteessä keskeisessä asemassa olevaa markkinalähtöisyyden käsitettä korkeakouluympäristön näkökulmasta. Artikkelissa selvitetään ensin markkinalähtöisyyttä käsitteenä ja ...