Haku
Viitteet 1-10 / 251
Sosiaalinen media markkinoinnin välineenä : Instagram-tilin luonti ja ylläpito Eckes-Graninille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva, hyödyllinen ja kustannus tehokas markkinoinnin väline yritykselle. Yritys koki, että heillä olisi tarvetta yleisnimikkeelliselle sosiaalisen median tilille, jonka kautta ...
Kiinteistönvälitysyrityksen brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka brändi rakentuu eri tyyppisissä kiinteistövälitysyrityksissä, ja minkälaisen pohjan sosiaalinen media brändille tarjoaa.
Brändi on mielikuva yrityksestä, ...
Yle Kioskin muodonmuutos johtamisen näkökulmasta
(2019)
Opinnäytetyössäni analysoin johtamisen näkökulmasta Yle Kioskin muutosta arki-illan tv-ohjelmasta sosiaalisen median videopalveluksi. Käyn lyhyesti läpi ohjelman vaiheet, mutta päähuomio on siinä, miten muutosta johdettiin ...
Sosiaalinen media B2B-yrityksessä : kotisivuliikenteen ja tunnettuuden kasvattaminen sosiaalisen median avulla: case Top Security Finland Oy
(2019)
Top Security Finland Oy:n tavoitteena oli kasvattaa kävijämääriä kotisivuilla ja parantaa tunnettuutta Varsinais-Suomen, Pirkanmaan ja Uudenmaan alueella. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitkä sosiaalisen ...
Vaikuttajapodcastit osana yrityksen markkinointiviestintää
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille vaikuttajapodcastien tehokkuutta osana yritysten markkinointiviestinnän keinoja. Podcastien kuunteluiden räjähdysmäinen kasvu on herättänyt kaupallisten toimijoiden kiinnostuksen ...
Kyykäärmeen ja hyönteisten puremat sekä pistot lapsilla : eri keskustelupalstojen pohjalta
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yleisimpien internetin keskustelupalstojen kirjoituksia liittyen erilaisten hyönteisten pistoihin ja kyykäärmeen puremiin lapsilla. Opinnäytetyön tavoitteena on vanhempien tiedonsaannin ...
Yrityksen digitaalisen brändin uusiminen : case Tilitoimisto Beka Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on yrityksen digitaalinen brändi ja sen uusiminen. Tilitoimistolla oli jo olemassa brändi, mutta brändiä haluttiin uusia ja päivittää nykyaikaisemmiksi. Työn toimeksiantaja oli Tilitoimisto Beka ...
Mainosfilmi kahden aikakauden välissä : mitä liikkuvaa kuvaa suunnitellessa tulee ottaa huomioon, kun mainosfilmin päämedian painopiste siirtyy lineaarisesta televisiosta sosiaalisen median kanaviin?
(2019)
Opinnäytetyön tavoite on tutkia, miksi lineaariseen televisioon suunniteltu mainos ei useimmiten toimi sellaisenaan sosiaalisessa mediassa ja pyrkiä antamaan käytännönläheistä tietoa toimivampien mainosfilmien suunnittelun ...
Viraali-ilmiöiden elementit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan viraali-ilmiöitä ja niiden ominaisuuksia. Työssä etsitään vastausta siihen, miten viraali-ilmiöt syntyvät sekä maailmalla että mainonnassa. Tutkimuksessa selvitetään, mitkä viraali-ilmiöiden ...
Tarinamuotoinen sosiaalinen media : väliaikainen trendi vai somen tulevaisuus?
(2020)
Tarinoita on kerrottu aikojen alusta asti. Tarinankerronnalla voidaan viitata suulliseen tai kirjalliseen viestintään, tai tekniikoihin, joita käytetään erilaisissa tiedotusvälineissä yksittäisten ihmisten, yhteisöjen tai ...