Haku
Viitteet 1-10 / 239
Sosiaalinen media markkinoinnin välineenä : Instagram-tilin luonti ja ylläpito Eckes-Graninille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva, hyödyllinen ja kustannus tehokas markkinoinnin väline yritykselle. Yritys koki, että heillä olisi tarvetta yleisnimikkeelliselle sosiaalisen median tilille, jonka kautta ...
Kiinteistönvälitysyrityksen brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka brändi rakentuu eri tyyppisissä kiinteistövälitysyrityksissä, ja minkälaisen pohjan sosiaalinen media brändille tarjoaa.
Brändi on mielikuva yrityksestä, ...
Instagramin hyödyt kuvataiteilijoille
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastelen kuvataiteilijoiden Instagramin käyttöä. Tavoitteena oli selvittää mitä hyötyjä taiteilijoille on Instagram-tilistä, joka esittelee heidän taidettaan.
Tarkastelin Instagramin eri hyötyjä ...
Vaikuttajapodcastit osana yrityksen markkinointiviestintää
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille vaikuttajapodcastien tehokkuutta osana yritysten markkinointiviestinnän keinoja. Podcastien kuunteluiden räjähdysmäinen kasvu on herättänyt kaupallisten toimijoiden kiinnostuksen ...
Kyykäärmeen ja hyönteisten puremat sekä pistot lapsilla : eri keskustelupalstojen pohjalta
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yleisimpien internetin keskustelupalstojen kirjoituksia liittyen erilaisten hyönteisten pistoihin ja kyykäärmeen puremiin lapsilla. Opinnäytetyön tavoitteena on vanhempien tiedonsaannin ...
Communication challenges and opportunities in global clinical trials : communicating with the language of science
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaiset viestinnän muodot nykyään ja tulevaisuudessa parhaiten tukevat kansainvälistä kliinistä lääketutkimusta, mitkä ovat haasteet ja mahdollisuudet tutkimusten nopeampaan, ...
Viraali-ilmiöiden elementit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan viraali-ilmiöitä ja niiden ominaisuuksia. Työssä etsitään vastausta siihen, miten viraali-ilmiöt syntyvät sekä maailmalla että mainonnassa. Tutkimuksessa selvitetään, mitkä viraali-ilmiöiden ...
Tarinamuotoinen sosiaalinen media : väliaikainen trendi vai somen tulevaisuus?
(2020)
Tarinoita on kerrottu aikojen alusta asti. Tarinankerronnalla voidaan viitata suulliseen tai kirjalliseen viestintään, tai tekniikoihin, joita käytetään erilaisissa tiedotusvälineissä yksittäisten ihmisten, yhteisöjen tai ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen : case: Kui Pori Voi?
(2021)
Sosiaalisella medialla on tärkeä ja suuri rooli tämän päivän markkinointiviestinnässä. Tässä opinnäytetyössä selvitän, mitä tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnilta vaaditaan ja minkälaista on hyvä ja erottuva sisältö ...