Haku
Viitteet 1-10 / 20
LAINSÄÄDÄNNÖN VAIKUTUS ALKOHOLITUOTTEIDEN MARKKINOINTIIN
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja tuoda esille mahdollisia ongelmia Suomen alkoholimarkkinointilainsäädännössä. Työssä seurattiin miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksien toimintaan kotimaan sekä ulkomaan markkinoinnissa. ...
VESIURHEILUAKTIVITEETTIEN MARKKINOINTI VIILEÄLLÄ JA SATEISELLA SÄÄLLÄ - CASE: ARCTIC TRAINERS
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinoinnin vuosikello, jonka avulla Arctic Trainers saisi asiakkaita vesiurheilemaan myös viileämmillä ja sateisemmilla säillä. Opinnäytetyömme on toiminnallinen opinnäytetyö. Valitsimme ...
Markkinointisuunnitelma – Kimmel Goes Studio 54
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva markkinointisuunnitelma Joensuussa sijaitsevan yökerhon, Kimmel Yön tulevalle klubitapahtumalle: Kimmel Goes Studio 54. Tapahtuma on teemoitettu New Yorkissa 1970-luvulla olleen ...
Kansallispuistomatkailun digitaalinen markkinointi Pietarissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mistä ja miten pietarilaiset matkailijat etsivät tietoa kansallispuistomatkailusta Suomessa. Suomen matkailumarkkinointi siirtyy
koko ajan digitaaliseen suuntaan, jolloin ...
Eurooppalaisten nuorten aikuisten mielikuvat Suomesta matkailumaana
(2020)
Opinnäytetyössä selvitettiin, millaisia mielikuvia eurooppalaisilla nuorilla aikuisilla on Suomesta ja mihin nämä mielikuvat perustuvat. Opinnäytetyössä toteutettiin verkkokysely ja haastatteluita. Kyselyyn vastasi 29 ...
Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen matkailussa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten eri virtuaaliteknologioita käytetään
ja miten niitä voisi hyödyntää matkailun alalla. Toimeksiantajan asettamana tehtävänä oli
löytää erilaisia virtuaaliteknologioita ...
Markkinoinnin vuosikello suomalaisissa talviurheilutapahtumissa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinoinnin vuosikello suomalaisissa talviurheilutapahtumissa, ja sen toimeksiantajana oli Kontiolahden Urheilijat ry. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yhtenäinen ja tapahtumien tavoitteiden ...
Joensuun Virran tapahtumien markkinointi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhtenäinen kokonaisuus Joensuun Virran tapahtumien markkinoinnista. Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Joensuun Kaupunkikeskustayhdistys Virralle. Tavoitteena oli selvittää ...
Selvitys venäläismatkailijoiden kiinnostuksen kohteista
(2021)
Venäläiset matkailijat ovat sekä Itä-Suomen että koko Suomen matkailun kannalta tärkein matkailijaryhmä. Tässä opinnäytetyössä selvitetään millaisia venäläiset ovat matkailijoina ja millainen on tyypillinen venäläismatkailijan ...
Saunamaailman toimintakonseptin kehittäminen
(2021)
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan ja kehitetään Joensaunan liikeideaa vertaamalla sitä muihin vastaavanlaisiin palvelukonsepteihin. Joensauna on joensuulainen kahden henkilön toteuttama toiminimi, joka on ...