Haku
Viitteet 1-10 / 11
Kotikuusta etsimässä -nettisarjan tuotanto tuottajan näkökulmasta
(2019)
Tässä opinnäytteessä perehdytään Kotikuusta etsimässä -nettisarjan tuotannon eri vaiheisiin. Sarja on tehty tilaustyönä ENO-verkkokoulun tuki ry:lle. Työssä käydään läpi tuotannon eri vaiheita. Tutkin, miten nämä vaiheet ...
Viestinnän suunnittelijana kiinteistönvälitysyrityksessä
(2021)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tarkoituksena on seurata työtehtäviäni
viestinnän suunnittelijana kiinteistönvälitysalan yrityksessä sekä kehittää osaamistani
erilaisissa työtehtävissä. Opinnäyteyössä kuvataan ...
Sukupuolittuneet mediakuvastot
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee median tapaa myydä ja tuottaa käsitystä sukupuolesta ja seksuaalisuudesta sekä kuvastossa hallitsevia normeja. Työssä perehdytään myös niihin stereotypioihin ja rooleihin, joita media sukupuolesta ...
Kuvakonseptin suunnittelu Pitokärjen sosiaalisille medioille
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee kuvakonseptin laatimista Karabi Oy:n omistaman Pitokärjen (juhla-, kokous-, ja seminaaritila) sosiaalisille medioille. Kuvakonseptia laatiessa tutkittiin yrityksen sosiaalisen median käyttöä ja ...
Pohjois-Karjalan maaseudulla asuvat nuoret sanomalehti Karjalaisen mediakehyksissä
(2022)
Maaseudulla asuville nuorille kotiseutu näyttäytyy aiempien tutkimusten perusteella paikkana, jossa luonnonrauha ja yhteisöllisyys korostuvat. Nuorille haasteita aiheuttavat muun muassa kotipaikan syrjäinen sijainti. Moni ...
Tubedoc: Sosiaalisen median pienyrittäjät -dokumenttielokuva
(2021)
Opinnäytetyössä paneudutaan sosiaalisen median pienyrittäjään. Opinnäytetyö todistaa,
että sisällöntuottamisesta sosiaaliseen mediaan on muovautunut vuosien saatossa
hauskasta harrastuksesta yhdeksi osaksi media-alan ...
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö Kuubissa
(2023)
Päiväkirjatyöskentelyn tavoitteena on kuvata juniorigraafikon työskentelyä luovassa mainostoimisto Kuubissa. Päiväkirja koostuu työtehtävien analysoinnista, päiväkirjamuotoisesta työskentelyn seurannasta ja pohdintaosiosta. ...
Henkilöbrändin tunnettavuuden kasvattaminen Instagramissa
(2023)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö kuvaa työskentelyäni sisällöntuottajana opiskelijaosuuskunnassa Kuulas Unit. Työni tavoitteena oli luoda kattava kokonaisuus sisällöntuottajan työstä ja selvittää, kuinka henkilöbrändin ...
Media osana lapsen maailmankuvan rakentumista: media-alan ammattilaisten vastuullinen rooli lastenkulttuurin representaatioiden luojina
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää median asemaa niin lapsen
maailmankuvan kuin minäkuvan rakentumisessa ja media-alan sisältöjä tuottavien
roolia sen luojina. Tutkimusmatka on tyyliltään kerronnallinen ja ...
Sosiaalinen media osana digimarkkinointia
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia ja miten sitä on mahdollista hyödyntää yrityksissä. Tarkemmin perehdytään sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen mediaan. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan ...