Haku
Viitteet 1-10 / 11
Diagnoosi parantaa? : Aikuisen ADHD-asiakkaan diagnostisen arvioinnin ja kuntoutuksen prosessi Peruspalvelukuntayhtymä Kalliossa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata aikuisten ADHD-asiakkaiden kokemuksia arvioinnin ja kuntoutuksen nykytilanteesta ja luoda ADHD:n (aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö) Käypä hoito -suositukseen perustuva hoitopolku ...
Prosessi asiakkaan sijoittumisesta osastolta kotihoidon palvelujen piiriin : Keski- Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite
(2020)
Asiakkaan kotiutuessa sairaalasta kotihoidon palvelujen piiriin kohdataan toisinaan haasteita. Asiakaslähtöiset prosessit vaativat tiivistä yhteistyötä ja rajapintojen hiomista. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata ...
Matka vauvaperheeksi: Ensimmäistä lastaan odottavien vanhemmuuden tukeminen neuvolassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ensimmäistä lastaan odottavien vanhempien käsityksiä siitä, millaista tukea he ovat äitiysneuvolasta vanhemmuutta varten saaneet. Opinnäytetyössä selvitettiin myös, millaista tukea ...
Kotisairaalatoiminta Lesti- ja Perhonjokilaaksossa : Tunnettavuuden lisääminen Soitessa sisäisen viestinnän avulla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soiten kotisairaalan asiakkaiden kokemuksia saamastaan hoidosta Lesti- ja Perhonjokilaakson kotisairaaloissa. Opinnäytetyö ...
Terveyskeskuksen vastaanoton ja työterveyshuollon palveluprosessien asiakaslähtöisen työnjaon kehittäminen
(2010)
Opinnäytetyö toteutettiin Keski-Pohjanmaan erikoissairaanhoito- ja peruspalvelukuntayhtymän terveyskeskusten vastaanoton- ja työterveyshuollon toimipisteissä. Opinnäytetyön aiheena oli terveyskeskuksen vastaanoton ja ...
Yhteistyöllä eteenpäin : Alle 16-vuotiaan mielenterveyspotilaan hoitoprosessin moniammatillinen kehittäminen lasten päivystyksessä
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata moniammatillisen asiantuntijaryhmän kokemuksia alle 16-vuotiaiden mielenterveyspotilaiden hoitoprosessin eri vaiheista. Saatuja tuloksia hyödynnettiin rakennettaessa näille potilaille ...
Toimintamalli yhdenmukaisen RAI-arvioinnin laatimiseen ikääntyneiden hoitotyössä
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimintamalli ikääntyneiden asiakkaiden yhdenmukaisen RAI-arvioinnin laatimiseen. Opinnäytetyön tavoitteena oli yhdenmukaisen toimintamallin avulla kehittää ikääntyneiden parissa ...
Asiakaslähtöisen kirjaamisen kehittäminen kotihoidossa
(2010)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli kehittää prosessinomaista sekä asiakaslähtöistä kirjaamista kotihoidossa. Tavoitteena on hyvien käytäntöjen mukainen kirjaaminen kotihoidossa niin, että kirjaaminen tukee asiakkaiden ...
Asiakaslähtöisen palveluketjun laadun kehittäminen terveyssosiaalityössä
(2010)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli selvittää palveluketjun toimivuutta kunnan, perusja erikoissairaanhoidon sosiaalityön välillä asiakkaan näkökulmasta. Tavoitteena oli tulosten kautta kartoittaa palveluketjun laadun ...
Digipalvelut asiakkaiden käyttöön : kehittämisehdotuksia Omaolo-palvelun tunnettavuuteen ja käytön lisäämiseen Soiten perusterveydenhuollon vastaanottopalveluissa
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata kehittämisehdotuksia asiakkaiden Omaolo-palvelun käytön lisäämiseksi. Opinnäytetyön tavoitteena on antaa Soiten digipalvelutiimille kehittämisehdotuksia Omaolo-palvelun tunnettavuuteen ...