Haku
Viitteet 1-3 / 3
Oppilaitoksessa olevan osaamisen vaikutus opiskelijatyytyväisyyteen
(2009)
Koululutusorganisaatiossa oleva osaaminen merkitsee tämän hetken osaamisen tunnistamista, jolla on huomattava merkitys organisaation tulevaisuudelle. Tulevaisuuden ennustamiseen tiedetään vain merkkejä, jotka tulevat ...
Tuotteen toteuttaminen osana laadunhallintajärjestelmää
(2009)
Laatu on organisaation keskeinen menestystekijä. Organisaation SFS-ISO 9001 mukaisen laadunhallintajärjestelmän rakentamisen tavoitteena on asiakasvaatimusten täyttäminen ja yrityksen toiminnan laadun kehittäminen. Priotec ...
Parturi-Kampaamo Tyylin asiakastyytyväisyysutkimus
(2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaisista asiakkaista Parturi-kampaamo Tyylin asiakaskunta koostuu: asiakkaiden ikä, asuinpaikkakunta, mitä parturipalveluita he useimmiten käyttävät sekä kuinka usein he niitä ...