Haku
Viitteet 1-10 / 11
Effects of Caffeine on Performance in Esports
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kofeiinin vaikutusta suorituskykyyn e-urheilussa. Tutkimuksessa kerättiin dataa jota analysoimalla osoitetaan pitäisikö e-urheilijan käyttää kofeiinia jos hän haluaa optimoida ...
Kuinka tehdä värikästä peligrafiikkaa
(2022)
Opinnäytetyö tarkastelee väriteoriaa ja värinäköä tarkasteltavan näkökuvan aivoissa tapahtuvan jälkikäsittelyn näkökulmasta. Työssä tarkastellaan eri värihavaintoon liittyviä ilmiöitä, jotta kuvitusta tehdessä artisti voisi ...
Huoltokirjatyökalu teollisuusanalysaattoreille
(2022)
Opinnäytetyö saatiin toimeksiantona Raute Oyj:ltä. Työn tarkoituksena oli kartoittaa tarve, määritellä vaatimusmäärittely ja esisuunnitella työkalu teollisuudessa toimivien analysaattoreiden huoltojen kirjaamiseksi ja ...
Muutosten hallinta osana Kainuun keskussairaalan päivystyspoliklinikan potilasturvallisuuskulttuuria
(2022)
Opinnäyteytössäni keskityn Kainuun keskussairaalan päivystyspoliklinikalla työskentelevien sairaanhoitajien kokemuksiin muutosten hallinnasta ja sen vaikutuksista potilasturvallisuuteen. Opinnäytetyö pohjautuu Kainuun ...
Central Europe University market mapping: How Universities are attracting high school students
(2022)
This thesis was conducted as a part of my Bachelor of Business Administration degree at Kajaani University of Applied Sciences. The research aimed to create an international marketing plan for the commissioning party – ...
Työhyvinvointi "uudessa normaalissa" ja sen kehittäminen
(2022)
Työhyvinvointi on noussut keskeiseksi puheenaiheeksi koronaepidemian muuttaessa toimistotyöskentelyn etätyöskentelyksi. Tutkimuksen keskiössä oli toimeksiantajaorganisaatiossa toteutettava hybridityöskentelymalli, jossa ...
Opas lokalisaatioon aloittelevalle pelinkehittäjälle
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu laadullisena tutkimustyönä pelien lokalisointiprosessiin sekä sen taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Tutkimuksen motivoivana tekijänä on kirjoittajan henkilökohtainen kiinnostus aihetta ...
Sosiaalisen median päivittäminen Ristijärven 4H-yhdistykselle
(2022)
Opinnäytetyön ideana on sosiaalisen median päivittäminen nykyaikaan eettisiä arvoja kunnioittaen. Työ on tehty toimeksiantona Ristijärven 4H–yhdistykselle. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena kehittämistyönä.
...
Hevosen 3D-mallinnus videopeliä varten
(2022)
Tämän työn tavoitteena oli 3D-mallintaa ja teksturoida hevonen videopeliin sopivaksi, ja perehtyä siihen, kuinka se voidaan saavuttaa. Tämän lisäksi tavoitteina oli tutustua 3DCoat-ohjelmaan sekä kehittää digitaalisen ...
3D-vihollishahmon mallintaminen
(2022)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään 3D-vihollishahmon luomisen eri työvaiheita suunnittelusta valmiin 3Dmallin riggaamiseen. Työ toteutettiin toimeksiantajan pyynnöstä ja työn tarkoituksena oli dokumentoida,
miten 3D-pelihahmoja ...