Haku
Viitteet 1-6 / 6
Adaptiivisen pelimusiikin suunnittelu ja sävellys
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tarkoituksena oli syventää omaa osaamista ja ymmärtämistä pelimusiikin ja adaptiivi-sen musiikin suhteen. Ensin perehdyttiin pelimusiikkiin ja sen adaptiivisuuden historiaan sekä teorioihin ja ...
Käsiin liitetyt käyttöliittymät virtuaalitodellisuudessa
(2022)
Tämän työn tarkoituksena oli tutkia virtuaalisten käsien ja niihin liitettyjen käyttöliittymien vaikutusta käyttäjäkokemukseen. Työ keskittyi pääosin käyttäjän käsiin liitettyihin käyttöliittymiin, mutta tutkitut aiheet ...
Kuinka luodaan ikonisia ja vaikuttavia pelihahmoja
(2023)
Työn tavoitteena oli tutkia ja oppia, kuinka luodaan mieleenpainuvia ja ikonisia pelihahmoja. Tutkittiin, kuinka ikonista suunnittelua sovelletaan pelihahmoissa. Opinnäytetyössä pohdittiin, millaisia ulkopuolisia ja sisäisiä ...
CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy:n sisäisen palveludokumentaation migraation suunnittelu
(2023)
Opinnäytetyön aihe oli CSC:n sisäisen palveludokumentaation migraatioon käytettävien työkalujen kartoittaminen ja migraation suunnittelu. Tarve tälle selvitystyölle tuli työharjoittelun aikana CSC:llä. Lähtökohtana oli ...
Kestävän kehityksen huomioiminen monialaisen hyötypelikehityksen projektihallinnassa ja työtavoissa – Case Forest Kids
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä projektihallinnan ja työtapojen kehittämiseen kestävän kehityksen näkökulmasta monialaisessa pelialan projektissa. Projektinhallinnan ja työtapojen kehittämisen on oltava linjassa ...
Visuaalinen novelli pelidemona, suunnittelu ja toteutus
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa indie-projekti, johon sisältyy visuaalisen novellin ensimmäinen kappale ja prologi. Projektin aikana tarkastellaan työajan käyttöä ja vaikutusta työnlaatuun ja työntekijän ...