Haku
Viitteet 1-4 / 4
HTC Vive Tracker -seurantalaitteen käyttäminen virtuaalitodellisuuspeleissä
(2021)
Opinnäytetyön tilaajana toimi Kajaanin ammattikorkeakoulun yhteydessä toimiva Clever Simulation Entertainment -kehitystiimi. Clever SE toteuttaa virtuaalitodellisuuden kehitysprojekteja pääasiassa ulkopuolisille asiakkaille, ...
3D-tulosteiden hyödyntäminen virtuaalitodellisuudessa
(2020)
Työn toimeksiantajana toimi Kajaanin ammattikorkeakoulun kehitysyksikkö Clever Simulation Entertainment (CSE). CSE on erikoistunut virtuaalitodellisuuteen (VR) pohjautuviin ratkaisuihin koulutus- sekä hyötykäytössä. Viime ...
Ääniliitännäisen toteuttaminen Unreal Engine -pelimoottorilla
(2021)
Työn toimeksiantajana toimi Kajaanin Ammattikorkeakoulun alla toimiva kehitysyksikkö Clever Simulation Entertainment (Clever). Clever on erikoistunut virtuaalitodellisuuden (VR) ja lisätyn todellisuuden (AR) teknologioihin, ...
Varjo AR/VR -lasien silmänliiketunnistusteknologian hyödyntäminen VR-peleissä
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutkii Varjo XR-1 -virtuaalilasien sisältämän silmänliiketunnistuksen käyttömahdollisuuksia virtuaalipelien kehityksessä. Työn toimeksiantajana toimii Kajaanin ammattikorkeakoulussa Clever Simulation ...