- Selaus nimekkeen mukaan Oulun ammattikorkeakoulu
Viitteet 1409-1428 / 17461
-
Brändin kehittäminen digitaalista markkinointiviestintää hyödyntäen CASE: Liikenne Lakkapää
(2020)Opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää toimeksiantajan digitaalista markkinointia. Tarkoituksena on luoda toimeksiantajalle kehitystoimenpiteitä, joiden avulla heidän digitaalinen markkinointinsa saataisiin tehokkaammaksi ... -
Brändin kirkastuksessa käytettävän työkalun kehittäminen kuntabrändäykselle sopivaksi
(2023)Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona oululaiselle brändinrakennustoimistolle, Brandsteinille. Tavoitteena oli kehittää toimeksiantoyrityksen brändin kirkastusprosessissa käytettävää työkalua kuntabrändäykselle ... -
Brändin mukaisten kotisivujen toteuttaminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä opinnäytetyö toteutetaan yhdessä Oulun Kamppailuklubi Oy:n kanssa, ja tavoitteena on uudistaa seuran kotisivut. Oulun Kamppailuklubi on perinteikäs yli 700 jäsenen kamppailuseura, jolla on omat tilat Limingantullissa ... -
Brändin typografia: miten brändin sanoma reflektoituu typografian kautta asiakkaalle?
(2022)Opinnäytetyön päämääränä on selvittää, miten brändin typografiset valinnat tapahtuvat ja miten ne reflektoituvat asiakkaan näkökulmasta. Tarkentuuko brändin sanoma typografian kautta luonnollisena jatkumona identiteetin ... -
Brändin visuaalisen viestinnän ilmeen uudistaminen : Torres Spirits, Torres Master Distillers
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytteen toimeksiantajana toimi Torres Spirits, espanjalainen alkoholituottaja, jonka Suomen alueen brändilähettiläs Jani Virta toivoi tuotettavan visuaalista materiaalia käytettäväksi arkiseen myyntityöhön. Opinnäytetyön ... -
Brändistrategian merkitys yrityksen digitaalisessa markkinoinnissa
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä tutkielma on kirjoitettu siksi, että olen aikaisemmin työskennellyt digitaalista markkinointia myyvän yrityksen palveluksessa. Kyseinen työnantaja, Advertising Media Finland Oy, on ollut tämän tutkielman toimeksiantaja. ... -
Brändäys paikkamarkkinoinnissa : Alueellisesta brändäyksestä apua kaupunkien markkinointiin?
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Perinteisen yritysbrändäämisen rinnalle on nousemassa yhä vahvemmin alueellinen brändäys. Globalisoitumisen myötä yhä useammat alueet kilpailevat keskenään samoista resursseista, ja kilpailu kiihtyy koko ajan. Alueellisella ... -
Budjetinseurantajärjestelmän kehittäminen toimeksiantajalle
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa toimeksiantajalle työkalu budjettien ja kannattavuuden seurantaan. Työkalun oli myös tarkoitus sisältää yksinkertaisia tehokkuuden mittareita. Lähtökohtana työkalun ... -
Budjetoinnin ja ennustamisen kehittäminen toimeksiantajayrityksessä
(2020)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on ohjelmistokehitysalalla toimiva yritys. Tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen budjetointia ja ennustamista. Toimeksiantajalle annetaan kehittämisehdotuksia, ... -
Budjetoinnin ja kannattavuuden seurantamallin laatiminen kohdeyritykseen
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella toimeksiantajayritykselle työkalu budjetin sekä kannattavuuden seurantaa varten. Tarkoituksena oli laatia ensi vuodelle kiinteä tulosbudjetti sekä osabudjeteista myynnin, ostojen ... -
Budjetoinnin tarve mikrokokoisissa yrityksissä
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuinka mikrokokoluokan yritykset suunnittelevat ja seuraavat talouttaan, millaisissa tilanteissa he kokevat budjetin tarpeelliseksi ja mitä he olisivat siitä valmiita maksamaan. ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Budjetointi asukastuvalle : Esimerkkinä Kaukovainion asukastupa
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön toimeksiantaja Kaukovainion asukastupa on voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys. Pienessä yhdistyksessä rahoituksen seuraaminen on tärkeää. Toiminnallisena kehittämistehtävänä työssä on laadittu ... -
Budjetointi ja rahoitusvaihtoehtojen vertailu palveluyritykselle
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)Tämä opinnäytetyö käsittelee budjetointia sekä kasvuyritysten rahoitusvaihtoehtoja toimeksiantajan toiveiden asettamin rajauksin. Työn toimeksiantaja on pieni osakeyhtiö, jonka pyynnöstä yrityksen nimeä ei mainita eikä ... -
Budjetointi ja sen rooli pienen yrityksen taloussuunnittelussa
(2022)Opinnäytetyön toimeksiantajana on Helsingissä sijaitseva korealaisen kosmetiikan maahantuonti- ja jälleenmyyntiyritys Beautyko Import Oy. Opinnäytetyön aiheeksi valikoitui budjetointi ja sen rooli pienen yrityksen ... -
Budjetointi osana talouden suunnittelua metsänhoitoalan yrityksessä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii metsänhoitoalan yritys, joka tarjoaa metsänhoitopalvelua toimialueenaan Pohjois-Pohjanmaa. Vastaavia metsuripalveluita tarjoavia yrityksiä toimialueella ei ole montaa, joten kilpailutilanne ... -
Budjetointi strategisen talousjohtamisen päätöksenteon tukena
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli budjetoinnin jatkuva kehittäminen vastaamaan paremmin kohdeyrityksen tarpeita. Tarkoituksena oli kehittää kohdeyrityksen budjetointia hyödyllisellä ja käytännönläheisellä tavalla digitalisoiden. ... -
BUDJETOINTI, KASSAVIRTA JA VARASTONSEURANTA NETBARON JÄRJESTELMÄÄ HYÖDYNTÄEN
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyön toimeksiantajana oli Intolog Oulu Oy, joka myy kotimaisia varasto, arkisto- ja teollisuuskalusteita sekä sisälogistiikkaan kuuluvia tuotteita, ratkaisuja ja palveluita. Yrityksen toiminta-alue on ... -
Budjetointi- ja ennustamisprosessi toimeksiantajaorganisaatiossa : Toteumien, budjettien ja ennusteiden eroanalyysi
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä opinnäytetyössä käsitellään budjetointia ja talousennustamista. Työn toimeksiantajana on Teknologian tutkimuskeskus VTT, jonka toiminta on osittain Suomen valtion rahoittamaa. Aihe syntyi ajankohtaisuutensa myötä, ... -
Budjetointi- ja kannustinpalkkiojärjestelmän kehittäminen Trapesti Oy:lle
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)TIIVISTELMÄ Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Trapesti Oy:lle budjetointi- ja kannustinpalkkiojärjestelmä, sekä laatia niistä ohjekirja. Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on yleensä ... -
Budjetointiprosessin kehittäminen kohdeyrityksessä : Case: Oulun Teatteri Oy
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2018)Vuosibudjetointi on vuosien saatossa saanut paljon kritiikkiä. Sen joustamattomuus, huono yhteys strategiaan sekä jäykkyys operatiivisissa muutoksissa eivät tue toimintaa nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Tämän ...