Haku
Viitteet 1-10 / 74
Monikanavainen vaikuttaminen sosiaalisessa mediassa Case C More Suomi
(2019)
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media ovat muuttaneet markkinointia perustavanlaatuisesti. Sosiaalinen media on nykyään sen kasvun myötä yhä tärkeämpi osa ihmisten elämään ja siksi on elintärkeätä yrityksille olla ...
The Challenges of Content Creation in Fast-Moving Consumer Goods Marketing in Central and Eastern Europe
(2020)
This Bachelor’s Thesis examines the challenges content creators face when creating content for the marketing purposes in Central and Eastern Europe (CEE). The primary objective of the study was to identify the challenges ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma freelance-tanssiryhmälle Team Nuggets
(2020)
Sosiaalisesta mediasta on noussut monille tärkeä tapa markkinoida, koska sen avulla tavoittaa suuren määrän ihmisiä nopeasti ja helposti. Sosiaalisessa mediassa markkinointi
on edullista, joten kuka vain voi käyttää ...
Changing content marketing production using agile practices
(2019)
This thesis studies how an agile approach can be used to improve the content production process in content marketing. The background lies in the author’s experience in website development projects that have been managed ...
Henkilöbrändin rakentaminen vahvuuksia kartoittamalla.
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on tunnistaa erilaisia työkaluja käyttäen vahvuu-det, joiden pohjalta vastavalmistuneen on hyvä aloittaa henkilöbrändinsä rakentaminen. Opinnäytetyön rakenne seuraa vetoketjumallia, ...
On!Track-kalustonhallintajärjestelmän onnistunut myyntiprosessi ja sen kehittäminen myynnin näkökulmasta
(2019)
Toiminnallisen työn aiheena on rakennusalalle suunnitellun B2B-palvelumyyntinä tapahtuvan kalustonhallintajärjestelmän kahdeksan vaiheisen myyntiprosessin kehittäminen Hiltille. Myyntiprosessin kehittämiseksi teknisiltä ...
Investointikustannusten budjetointi luottamusvälin avulla
(2021)
Budjetti esitetään perinteisesti laskentakohteittain yksittäisinä budjettiarvoina, joita verrataan toteumaan. Budjettiarvot sisältävät aina epävarmuutta, mikä tulisi ottaa huomioon budjetointiprosessissa. Budjettiarvojen ...
How can Myst1s Gaming develop its E-sports brand based on consumer preferences
(2021)
The goal of this thesis was to develop Myst1s Gaming`s E-sports brand based on consumer preferences. The commissioned company is a relatively new start-up and therefore demand for researching the customer motivation is ...
Vuoden 2018 taksilakimuutoksen vaikutukset taksiliiketoiminnan ansaintamalliin
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin vuoden 2018 taksilakimuutoksen vaikutuksia alalla toimivien yritysten ansaintamalliin eli siihen, kuinka yritystoiminnassa hankitaan tuloja. Työ toteutettiin tutkimuksellisena opinnäytetyönä. ...
Strategic Performance Management & Optimization of Financial Decision Making in Micro-Enterprise (Service Sector in Construction Industry)
(2019)
The aim of this product-based thesis is to create an implementation plan for a commissioning company, Lasi & idea Oy. The company is a micro enterprise in balcony and terrace glazing industry. The purpose of the study is ...