Haku
Viitteet 1-4 / 4
Merkillinen sosiaalinen media – Joutsenmerkin Facebook-seuraajia etsimässä
(2021)
Sosiaalinen media on jo pitkään ollut tärkeä osa yritysten markkinointiviestintää. Saahan somenäkyvyyttä halvimmillaan vain postauksiin käytetyn työajan hinnalla. Ja somessahan yleisö on yhtä kuin seuraajien määrä, eikö? ...
Eleet ja ilmeet uutisankkurin työssä
(2022)
Opinnäytetyömme käsittelee television uutisankkureiden eleitä ja ilmeitä sekä niiden merkitystä vuorovaikutuksessa ja yleisösuhteessa.
Teimme haastattelututkimuksen eliittiotannalla.
Haastattelemamme uutisankkurit ...
Yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä pohditaan yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä. Kehittämisen kohteena on sosiaalialan yrityksen julkaisema podcast. Työn tavoitteena on kiteyttää menestymisen edellytyksiä yrityspodcastille, jonka ...
Sanotaanko se suomeksi? Analyysi teknologiajournalismin sanastosta
(2020)
Opinnäytetyössäni tutkin sitä, esiintyykö teknologiajournalismin teksteissä paljon englannin kielestä mukautettuina lainoina tai sitaattilainoina tulleita sanoja. Tutkimuksen pohjalla on ajatus siitä, että suomen kieli ...