Haku
Viitteet 1-3 / 3
Kerralla kuntoon – asiakaskeskeinen ongelmanratkaisu digitaalisessa ympäristössä, Case X
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämä opinnäytetyö on tehty kaupan alalla toimivassa asiakaspalvelukeskuksessa, jossa hoidetaan Yritys X:n kaikki ei-kasvottain kohtaamat asiakaskontaktit. Työn ensimmäisenä tavoitteena on kehittää kohdeorganisaation ...
Verohallinnon sähköiset asiointipalvelut
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2008)
This thesis was commissioned by the Uusimaa Tax Office, one of the Regional Tax Offices in Finland. The main aim of thesis was to examine customer satisfaction among accounting firms operating in the Uusimaa Tax Office ...
Analysing and developing corporate social responsibility in Merlin Entertainments Group and the Sea Life aquariums
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
The purpose of this thesis was to establish a theoretical base of corporate social responsibility within business environment and study it in practical context with a case
study approach. The aim was also to provide a ...