Haku
Viitteet 1-10 / 40
Vauvat ja taaperot- mahdollisuus ravintoloille
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on tuottaa opas ravintoloiden ja pienten lasten perheiden käyttöön. Työ on rajattu koskemaan 0-4-vuotiaita lapsia ja heidän perheitään. Työn ulkopuolelle on myös rajattu ...
Fressi Yrityspalveluiden verkkosivujen uudistus inbound-markkinoinnin tehostamiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli uudistaa Fressi Yrityspalveluiden verkkosivut inbound-markkinoinnin tehostamiseksi. Uudistuksen tarkoituksena oli parantaa verkkosivujen visuaalista ilmettä, käyttäjäkokemusta ja hakukoneoptimointia. ...
Developing a brand-identity and a content strategy for its implementation : Case: Start-up company Hyggelig Oy
(2019)
This thesis was conducted to meet the branding and marketing needs of a developing company called Hyggelig Oy which will sell recycled design furniture online. The first objective of this thesis was to create a comprehensive ...
Palvelumuotoilu sisältömarkkinoinnin kehittämisessä: case Jollas Instituutti
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli palvelumuotoilun hyödyntäminen sisältömarkkinoinnin kehittämisessä kohdeyrityksessä. Kohdeyritys on valmennusyritys, joka haluaa tarjota asiakkailleen kaikkia tarvittavia osaamisen kehittämisen ...
Podcast seurakuntayhtymän tiedotusvälineenä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on hyvä podcast Lappeenrannan seurakuntayhtymän viestinnässä ja miten hyvin seurakuntayhtymän työntekijät ottavat haltuunsa uuden viestintäkanavan.
Työ toteutetaan ...
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
Yritystoiminnan kehittäminen
(2023)
Tässä työssä analysoitiin Tiia Kristiina valmennuksen nykytilaa yritysesittelyn ja
SWOT-analyysin kautta. Päätavoitteena työssä oli kehittää yritystoimintaa ja luoda jatkoon
suuria linjoja, jotka selkeyttävät toimintaa. ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...
Markkinointiopas kansalaisjärjestöille kohdeyleisönä milleniaalit
(2021)
Tässä toimintaa kehittävässä opinnäytetyössä tuotetaan markkinointiopas kansalaisjärjestöjen käyttöön. Opas auttaa milleniaalikohderyhmän tavoittamisessa. Produkti eli markkinointiopas kootaan empiirisen aineiston ja sitä ...