Haku
Viitteet 1-5 / 5
Siskon Siivous Oy:n brändikäsikirja
(2020)
Työntekijöiden sitouttaminen yrityksen brändiviestintään on kasvavia markkinoinnin trendejä. Brändikäsikirja on yrityksen sisäinen työkalu, jonka avulla yrityksen henkilöstö luo yhtenäistä brändiä eli asiakkaille syntyvää ...
How to Build a Brand for a Composer: Analysing the Brand-building of Einojuhani Rautavaara from the 1950s to 2010s
(2020)
Tämä opinnäyte työ analysoi säveltäjä Einojuhani Rautavaaran (1928-2016) brändin rakentamista 1950-luvulta 2010-luvulle saakka. Einojuhani Rautavaara on 1990-luvulta lähtien kuulunut Suomen musiikkiviennin kärkinimiin. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Ekomatkaajille
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantajatyönä Ekomatkaajille, joka tarjoaa lyhytkestoisia matkoja luonnon- ja eläintensuojelun parissa. Tavoitteena oli tavoittaa kohderyhmä oikeita kanavia käyttäen, ja ...
Kotisivut - digitaalisen markkinointiviestinnän perusta
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia miten matkailualan yritykset voivat tehokkaasti käyttää digitaalista markkinointiviestintää sekä yleisesti ottaen markkinointiviestintää. Työ keskittyi kotisivujen kautta tehtävään ...
Vinho viinibaarin viinikoulun markkinointi- sekä vuosisuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyö sai alkunsa kirjoittajan kiinnostuksesta viinejä ja markkinointia kohtaan. Toimeksiantajana työlle toimii turkulainen viinibaari Vinho. Työtä lähdettiin suunnittelemaan sekä rajaamaan yhdessä toimeksiantajan ...