Haku
Viitteet 1-10 / 80
Kehityssuunnitelma Visit Raaseporin verkkosivuille
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee matkailun alueorganisaation, Visit Raaseporin, verkkosivujen kohdeosion kehittämistä. Opinnäytetyön tuloksena syntyi kehityssuunnitelma Visit Raaseporin verkkosivuille. Työstä ...
Markkinointisuunnitelma osakeyhtiölle Pikafi
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää pienelle osakeyhtiö Pikafi Oy:lle käytännöllinen markkinointisuunnitelma, joka perustuu markkinoinnin teoreettisiin periaatteisiin. Markkinointisuunnitelma on ...
Brändiä edistävä videosarja Playstation Suomelle
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena, ja sen tuotoksena oli lyhytvideoiden sarja jaettavaksi Playstation Suomen Instagram-tilille. Opinnäytetyö toteutettiin syyskuun 2022 ja marraskuun 2023 välisenä aikana. Idea ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Puls Nutrition Oy:lle
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Puls Nutrition Oy:lle vuodelle 2024 sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Puls Nutrition Oy on Suomalainen urheiluravinteita, välipaloja ja funktionaalisia ...
Vastuulliseen ostamiseen vaikuttavat tekijät kuluttajan näkökulmasta
(2023)
Tässä tutkimustyyppisessä opinnäytetyössä tutkitaan, mitkä ovat vastuulliseen ostamiseen vaikuttavat tekijät kuluttajan näkökulmasta. Tänä päivänä kestävä kehitys on noussut yhdeksi suureksi megatrendiksi, kun ilmastoaiheet ...
Sisällöntuotannon kehittäminen Instagramissa - Case Fit Lahti
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kuntosalin Instagramin sisällöntuotantoa sekä lisätä sen suunnitelmallisuutta ja tavoitteellisuutta. Tarkoituksena oli selvittää millainen sisällöntuotanto tuo lisäarvoa ...
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Urheilumarkkinoinnin käsikirja
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda käsikirjaopas suomalaisille urheiluorganisaatioille katsojamäärien lisäämiseksi urheilutapahtumiin. Opinnäytetyö keskittyy suomalaiseen
huippu-urheiluun, ja työn päähuomio on ...
Suomalaisen tilaviinin digimarkkinointi
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisen tilaviinin markkinointia ja erityisesti digimarkkinointia voitaisiin kehittää. Opinnäytetyössä selvitettiin tilaviinien markkinoinnin nykytilaa ja tutkittiin eri ...
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...