Haku
Viitteet 1-10 / 53
Markkinointiautomaatio, asiakaspolkujen haastavat kohtaamispisteet sekä sähköpostimarkkinointi
(2021)
Markkinointi on muuttanut lähes kokonaan digitaaliseen muotoon ja niin on markkinointi-viestintäkin. Markkinoinnin automaatio on otettu käyttöön 2000-luvulla ympäri maailman ja sen avulla pystytään helpottamaan monia ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma The Helsinki Distilling Company -yritykselle
(2021)
Sosiaalinen media on yksi yrityksien tärkeimmistä markkinointiviestinnän kanavista. Se mahdollistaa brändin mukaisen viestinnän ja reaaliaikaisen vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa.
Tämä opinnäytetyö toteutettiin ...
Myymäläpäällikön arkea perheyrityksessä
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee myymäläpäällikön arkea perheyrityksessä. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii yritys X, joka on päivittäistavarakauppa. Opinnäytetyön tavoite on kehittää päivittäistavarakaupan päivittäistä ...
Brändikäsikirja nuorelle tunnistuspalvelufirma Olevi Oy:lle
(2023)
Olevi Oy on uusi kotimainen tunnistuspalvelu, joka on suunnattu ensisijaisesti keskisuurille ja joissain tapauksissa myös suuremmille yrityksille. Se soveltuu yrityksille, joilla on tavanomaista haastavampi tunnistamisen ...
Vaatteiden maahantuonti
(2023)
Opinnäytetyö arvioi maahantuonnin nykytilaa koskien pieniä yrityksiä sekä sitten aloittavien yrittäjien, joiden toimiala käsittelee vaatteiden maahantuontia. Vaatteiden maahantuontia käsitellään hypoteettisestä näkökulmasta ...
Markkinointisuunnitelma 2024: Parturi-Kampaamo Tyyli Nurmijärvi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda produktina toimeksiantajayritykselle käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma vuodelle 2024. Toimeksiantajan resurssien lisäksi markkinointisuunnitelman onnistumisen kannalta on ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi
(2021)
Työ on tehty toimeksinantona PeDaTa Oy:lle. Työssä tehtiin markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi. Tietoperusta käsittelee brändiä ja siihen liittyviä oleellisia asioita.
Kansainvälisen kaupan arvonlisäveron käsittely Suomessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda tiivistetty, helppolukuinen opas kansainvälisen kaupan arvonlisäveron käsittelystä. Työn tavoitteena oli tehostaa harjoittelijan perehdytyspro- sessia kansainvälisen kaupan ...
Harhaanjohtava markkinointi ja sen ilmiöt
(2022)
Yritysvastuullisuus on ajankohtaista ja trendikästä, mutta se luo myös varjopuolen Yritykset voivat johtaa kuluttajia harhaan peitellessään vastuuttomuuttaan harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Harhaanjohtava markkinointi ...
Monialaisen toiminimen perustaminen ja liiketoimintasuunnitelman laatiminen
(2022)
Opinnäytetyö ”Monialaisen toiminimen perustaminen ja liiketoimintasuunnitelman laatiminen” on toiminnallinen opinnäytetyö, joka tehtiin toimeksiantona opinnäytetyön tekijän tulevalle monialaiselle toiminimiyritykselle – ...