Haku
Viitteet 1-10 / 150
Ydinvoima-alan markkinatilanne ja kansainvälisen yhteistyön mahdollisuudet Pohjoismaissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen tietämystä Pohjoismaisen ydinvoima-alan ekosysteemistä laatimalla ajantasainen katsaus alan markkinatilanteesta. ...
Kohti ketterää IT-jatkuvuudenhallintaa: Tapaustutkimus SOK
(2023)
Tutkimuksen tavoitteena oli dokumentoida ja mitata SOK:n IT-yksikössä toteutettua muutosta perinteisestä, vesiputousmallisesta prosessikehittämisestä ketterään prosessien kehittämiseen. Muutoksen toteutusta peilattiin ...
Markkinointisuunnitelma osakeyhtiölle Pikafi
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päätavoitteena on kehittää pienelle osakeyhtiö Pikafi Oy:lle käytännöllinen markkinointisuunnitelma, joka perustuu markkinoinnin teoreettisiin periaatteisiin. Markkinointisuunnitelma on ...
Myymäläpäällikön arkea perheyrityksessä
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee myymäläpäällikön arkea perheyrityksessä. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii yritys X, joka on päivittäistavarakauppa. Opinnäytetyön tavoite on kehittää päivittäistavarakaupan päivittäistä ...
Aloittelevan startup-yrityksen strateginen kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön taustalla on kiinnostus aloittelevan startup-yrityksen strategiseen kehittämiseen. Suurin osa startup-yrityksistä kaatuu alkumetreillä ja strateginen ajattelu, johtaminen ja kehittäminen on siten tärkeää ...
Brändikäsikirja nuorelle tunnistuspalvelufirma Olevi Oy:lle
(2023)
Olevi Oy on uusi kotimainen tunnistuspalvelu, joka on suunnattu ensisijaisesti keskisuurille ja joissain tapauksissa myös suuremmille yrityksille. Se soveltuu yrityksille, joilla on tavanomaista haastavampi tunnistamisen ...
Vaatteiden maahantuonti
(2023)
Opinnäytetyö arvioi maahantuonnin nykytilaa koskien pieniä yrityksiä sekä sitten aloittavien yrittäjien, joiden toimiala käsittelee vaatteiden maahantuontia. Vaatteiden maahantuontia käsitellään hypoteettisestä näkökulmasta ...
Instagram-tilien käyttö B2B-markkinoinnissa – kolmen markkinointitoimiston vertailu
(2023)
Opinnäytetyöni käsittelee kolmen markkinointitoimiston (Kuulu, Makum ja Wörks) Instagram-tilien käyttöä B2B-markkinoinnin välineenä. Opinnäytetyöni on rajattu käsittelemään vain näitä kolmea markkinointitoimistoa ja niiden ...
Tapahtumamyynnin toiminimiyrityksen liiketoimintasuunnitelma. Octave Keikkamyynti.
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tapahtumamyynnin toiminimiyrityksen Octave Keikkamyynnin liiketoimintasuunnitelman laatiminen. Liiketoimintasuunnitelmalle laaditaan ensin teoriatutkimuksen pohjalta runko, jota hyödynnetään ...
Henkilöstön palkitseminen ja muistaminen yrityksissä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan henkilöstön palkitsemista ja muistamista yrityksissä. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia miten eri yritykset palkitsevat/muistavat omaa henkilöstöään. Työ tarkastelee myös palkitsemisen ...