Haku
Viitteet 1-10 / 34
Yritysilmeen uudistus : vertailussa pienen ja suuren yrityksen ilmeenmuutosprosessit
(2014)
Tämä tutkielma vertailee pienen ja suuren yrityksen ilmeenmuutosprosesseja. Opinnäytetyön produktio-osiona tehty websivujen uudistus Sisustus- ja lahjatavaramyymälä Satullille toimi kimmokkeena jatkaa ilmeenmuutosaiheen ...
Infonäyttöjärjestelmien vertailu : case Osuuskauppa Arina
(2015)
Osuuskauppa Arina käyttää kolmea eri infonäyttöjärjestelmää markkinointiviestinnän kanavana. Kaikkien näiden järjestelmien yhtäaikainen sisällönhallinta on kuitenkin haasteellista, joten Arinan pyrkimyksenä on ottaa käyttöön ...
Näkökulmia työharjoitteluun : Mitä kulttuurituottaja-, ja medianomiopiskelijat sekä viestintä-, media- ja kulttuurialan yritykset ja yhteisöt ajattelevat työharjoittelusta
(2016)
Tutkielmani käsittelee työharjoittelua kultturituottaja-, ja medianomiopiskelijoiden sekä viestintä-, media- ja kulttuurialan yritysten näkökulmista. Kiinnostuin aiheesta omien kokemuksieni kautta, sillä olen ollut itse ...
Tuotteen teknisen laadun esiintuominen mainoskäsikirjoituksen tavoitteena
(2016)
Halusin tutkia, miten tuotteen teknisen laadun voi tuoda esille käsikirjoituksen avulla valmiissa mainoselokuvassa. Toimeksiantona käsikirjoitin mainoselokuvan yritykselle Taipuu Woodworks, joka valmistaa puisia huonekaluja ...
Opiskelijavalinnan kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemia
(2023)
Opinnäytetyössä kehitettiin Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemian opiskelijavalintaa, keskittyen etävalintaprosessin kehittämiseen hakijalähtöisesti, hakijoille suunnattuna palveluna. Työssä selvitettiin myös, miten ...
Maalauksista mainoskuviksi: miten Akseli Gallen-Kallelan Kalevala-taide näyttäytyy nykypäivän mainoskuvissa?
(2023)
Tässä tutkielmassa esittelemme viisi Gallen-Kallelan maalauksiin Aino-taru (1889 ja 1891) ja Lemminkäisen äiti (1897) perustuvaa mainoskuvaa ja tutkimme, kuinka alkuperäisteoksen tarina näkyy nykypäivän mainoksissa. Kuinka ...
Printtitaidetta tuottavan yrittäjän markkinointisisällöntuotanto Instagramissa
(2023)
Opinnäytetyön perustana on oma kiinnostukseni tuottaa printtitaidetta sekä luoda sitä tukevaa sisältöä Instagramissa. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tunnistaa printtitaidetta tuottavien yrittäjien Instagram ...
Sisällöntuotanto ja markkinointi sosiaalisessa mediassa yritysten ja yhteisöjen näkökulmasta
(2011)
Tutkielma käsittää kolme asiakokonaisuutta. Sosiaalisen median palveluiden ja sen toimintojen esittely on tutkielman olennaisin osa. Siihen kuuluu yritys- ja yhteisökäyttäjälle suunnatut huomiot palveluiden käytöstä, ...
Kuvat paikallistunteen luojina: case Rantapohja
(2011)
Haukiputaan kunnan liittyminen Ouluun vuoden 2013 alussa on herättänyt pohtimaan, miten kuntaliitoksen keskellä voidaan säilyttää tunne omasta kylästä ja kokea yhteenkuuluvuutta liitoksen jälkeenkin. Lisäksi on pohdittu ...
Tuska ja Ahistus: televisiodokumentin käsikirjoittaminen ensimmäistä kertaa
(2012)
Tutkielmani käsittelee televisiodokumentin käsikirjoittamista ensimmäistä kertaa. Millaisia ongelmia ensimmäisen käsikirjoituksen tekemiseen liittyy, ja miten niiltä voi välttyä? Tein syksyllä 2011 produktionani Tuska ja ...