Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen kulttuuripalveluissa : tapaus Helsingin kaupunki
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten asiakaskokemusta johdetaan kulttuuripalveluissa strategisesti. Työn tilaajana on Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan viestintä- ja markkinointipalvelut. ...
Positiivinen johtaminen varhaiskasvatuksessa : miten se koetaan johtamistyössä?
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, mikä on päiväkodinjohtajien kokemus positiivisesta johtamisesta varhaiskasvatuksessa Helsingin kaupungilla.
Opinnäytetyön teoreettisena viitekehyksenä toimivat positiivisen ...
Kuntotiedon ja kiinteistömassan jaottelun hyödyntäminen kiinteistöjohtamisessa kunta-alalla
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Helsingin kaupungin Tilat-palvelun tilaomaisuusyksikön toimeksiantona. Työn tarkoituksena oli kehittää Helsingin kaupungin kiinteistöhallintaa ja selvittää, miten suurta kiinteistömassaa voidaan ...
Chatbot osana neuvolatoiminnan palveluita
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ja arvioida Helsingin kaupungin neuvola- ja perhetyössä käytössä olleen chatbotin vaikutuksia. Työn tavoitteena oli tuottaa perusteltua tietoa eri näkökulmista tarkasteltuna. ...