Haku
Viitteet 1-10 / 14
Ravintola Pekurin markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Ravintola Pekurin markkinoinnin kehittäminen kahvila-liiketoiminnan parantamiseksi. Työn tavoitteena oli siis kehittää Pekurin markkinointia ja sen kautta lisätä asiakasmääriä kahvilassa ja tehostaa ...
Pienyrittäjän henkilöbrändäys: henkilöbrändin rakentaminen kannattavasti
(2020)
Opinnäytetyössä oli tarkoituksena selvittää, miten Lapissa toimiva pienyrittäjä voi rakentaa oman henkilöbrändinsä, mitä hyötyä siitä voi olla sekä minkälaisia mahdollisuuksia Lappi tarjoaa toimintaympäristönä. Opinnäytetyö ...
Building a sustainable travel influencer brand
(2023)
The main objective of this thesis was to establish a framework for building a sustainable travel influencer brand, while simultaneously exploring several aspects of building and maintaining a business as a travel influencer. ...
Selvitys kilpailijasta case Lumon
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on esitellä teoriaa yrityksen menestykseen vaikuttavista tekijöistä. Tavoitteena on myös tutkia näiden tietojen pohjalta lasitusalalla toimivaa yritystä nimeltä Lumon.
Tämä opinnäytetyö ...
Tornion panimon kansainvälistäminen - markkinointisuunnitelman kehittäminen Espanjan markkinoille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tornion Panimolle toimiva markkinointisuunnitelma Espanjan markkinoille, kohdennettuna Costa del sol -alueelle. Opinnäytetyössä suunniteltiin markkinoinnin vuosikello vuodelle ...
Peräpohjolan Opiston mainetutkimus
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Peräpohjolan Opiston ja sen ohessa toimivan Joentalon mainetta erityisesti Meri-Lapin alueella. Tutkimuksessa selvitettiin, millainen mielikuva alueen ihmisillä on Opiston ja Joentalon ...
Järjestön verkkokauppa – varainhankintaa vai markkinointia? : case Amnesty International
(2021)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää, onko järjestöjen tuotemyynti varainhankintaa vai markkinointia. Perinteisesti järjestöillä on ollut tuotemyyntiä ja sitä on pidetty varainhankintana. Koska nykyisin varainhankinta ...
Strategisen suunnittelun hyödyntäminen markkinointistrategian luomisessa : markkinointistrategia Hiekka Apartments Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tehtävänä oli pohjustaa yrityksen markkinointisuunnittelua. Aiheeksi työhön rajautui markkinoinnin strateginen suunnittelu, koska tavoitteena oli rakentaa toimeksiantajalle Hiekka Apartments Oy:lle ...
Opiskelijaprofiilien kartoitus
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Lapin AMKin liiketalouden verkko-opiskelijoiden opiskelijaprofiilien kartoittaminen ja markkinoinnin kohdentaminen potentiaaliselle kohderyhmälle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, ...
Uuden yrityksen brändääminen : case Pohjan Kamppailijat
(2022)
Opinnäytetyö liittyy yleisesti brändiin, brändäämiseen ja siihen, miten uusi yritys voi rakentaa ja ylläpitää brändiään kustannustehokkaasti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli vahvistaa ja kehittää olemassa olevaa ...