- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

    • B2B liidiprosessin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin 

      Laitinen, Karin (2024)
      Tässä toimeksiantona toteutetussa toiminnallisessa opinnäytetyössä käsitellään suomalaisen finanssialalla toimivan Yritys X:n nykyistä liidiprosessia ja sen kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön päätavoitteena ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B Marketing Material for Promoting a Culturally Diverse Workforce in Finnish Businesses 

      Alliu, Shawn (2022)
      This bachelor's thesis investigates how to enhance case company X's B2B marketing materials for promoting a culturally diverse workforce within Finnish businesses. The thesis's purpose was to offer the commissioning ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B myynnin johtaminen – asiakassegmenttien ja toimintamallien kirkastaminen myynnin kehityksen työvälineinä 

      Karjalainen, Antti (2022)
      Opinnäytetyö tehdään tukemaan Hotel x:n B2B myyntiorganisaation kehitystyötä. Työ rajataan koskemaan ainoastaan yhtiön kaupallisen organisaation myyntiosastoa. Opinnäytetyön teoriaosassa tutkitaan myynnin murrosta, teknologian ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B-asiakaskokemuksen kehittäminen yritys X:ssä 

      Käyhkö, Tiina (2022)
      Yritykset elävät epävarmassa maailmassa, joka on koventanut kilpailua. Palvelut ja tuotteet ovat usein samankaltaisia, eikä kilpailuetua ole helppoa löytää. Asiakaskokemuksen kehittämisellä voidaan erottua kilpailijoista ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B-verkkokaupan kvalitatiivinen sisältöauditointi Yritys X Oy:lle 

      Saarinen, Jenni (2024)
      B2B-yritysasiakkuudessa hankinta- ja ostotoiminnan käyttäjäryhmien ollessa monivivahteisia, myyjäyrityksen tulisi saada asiakasprosessissaan digitaalisella myynnillä ja markkinoinnilla yhteys B2B-ostajiin. Nykyisin ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Best Practices to Keep the Human Touch in Digital HR Services 

      Koivuniemi, Sofia (2023)
      As more daily interactions in our personal and professional lives have moved online, the importance of better digital experiences increases. As consumers prefer to have more personalized experiences online, could adding a ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • BI-raporttikokonaisuus yrityksen kuukausiraportointiin 

      Ukkonen, Juha (2023)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön eli produktin tavoitteena oli laatia BI-pohjainen raportointikokonaisuus kohdeyrityksen kuukausiraportointiin. Kohdeyrityksessä on ollut käytössä vastaava Excel -pohjainen ratkaisu, jonka ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Blogin luominen kotileipomo KakkuKruunulle 

      Leino, Jenny (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena on luoda tilauskakkuja valmistavalle kotileipomolle blogi ja suunnitella sen visuaalinen ilme. Opinnäytetyön tietoperustassa käsitellään Digitaalista markkinointia ja blogin sisällöntuottamis ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Boost Hotel Guest Satisfaction: a study case of Hotel X 

      Sekarwangi, Zahra (2024)
      This study investigates the importance of guest satisfaction in the hospitality industry, with a focus on Hotel X in Helsinki. The main goal was to identify critical areas for improvement and implement strategies to enhance ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Branded television content – a beneficial way to build a brand 

      Inkiläinen, Miki (2022)
      Branded television content or advertiser-funded programming is a form of marketing where a brand decides to co-produce a television program to help support its brand building initiatives. This kind of marketing can be a ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brunssikahvilan liiketoimintasuunnitelma 

      Saloranta, Pia (2023)
      Tässä opinnäytetyössä käytiin läpi ravintola-alan yrityksen perustamiseen liittyvät toimenpiteet sekä laadittiin liiketoimintasuunnitelma brunssikahvilalle. Idea liiketoimintasuunnitelman laatimisesta syntyi tekijän omasta ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändi- ja asiakaskokemus kehityksen voimavarana 

      Viertoma, Henna (2023)
      Tämä opinnäytetyö tutki kohdeorganisaation brändikokemuksen nykytilaa asiakaskokemuksen näkökulmasta ja havainnoi brändikokemuksen merkitystä kohdeorganisaation strategisessa ja operatiivisessa toiminnassa. Tutkimuksen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändi-identiteetin ja käsikirjan luominen uudelle yritykselle 

      Matikainen, Antton (2023)
      Brändi on yhä tärkeämpi kilpailutekijä markkinoilla. Usein ajatellaan, että nuoret yritykset eivät vielä omista brändiä, vaan se kuuluu vanhoille ja tunnetuille yrityksille. Brändin rakentaminen on kuitenkin syytä aloittaa ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändien vastuullisuusnäkökulmat pakkausten ulkoasussa 

      Pusa, Virpi; Özmen, Zîlan (2023)
      Vastuullinen toiminta ja sen viestiminen on noussut tärkeäksi osaksi nykypäivän markkinointia ja yritystoimintaa. Kuluttajille on tärkeää, että brändit noudattavat vastuullisuutta ja tuovat senmyös selkeästi esille omassa ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändikirja yritykselle Creativ Digital Marketing Boutique 

      Nousiainen, Ilona (2024)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja, Creativ Digital Marketing Boutique, on digitaaliseen markkinointiin erikoistunut markkinointitoimisto. Toukokuussa 2023 yritys teki muutoksia visuaaliseen ilmeeseensä esimerkiksi logon ja ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändikäsikirja awyn oy 

      Raitahila, Ossi (2022)
      Yrityksen yhteneväinen markkinointiviestintä on kasvava trendi. Brändikäsikirja luodaan yritykselle työkaluna, jonka avulla yritys pystyy luomaan yhteneväistä brändimielikuvaa kuluttajille. Yhteneväinen toiminta vahvistaa ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändimarkkinoinnista arvomarkkinointiin: asiakasarvokeskeisen markkinoinnin strategisen johtamisen ja mittaamisen malli 

      Hanström, Anna (2023)
      Markkinointi on yrityslähtöistä. Markkinointia ja markkinointiviestintää tehdään yksinkertaistaen mielikuvallisella tasolla ja konversioon tähtäävällä taktisella tasolla. Näiden molempien tasojen tavoitteena on viedä ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändin rakentaminen ravintolayritykselle 

      Penttonen, Anne (2023)
      Opinnäytetyön päätavoite oli laatia brändikäsikirja Trust Your Intuition Oy:lle viitekehykseksi ravintolatoiminnan aloittamista varten, rahoituksen hankkimisen tueksi, yrityksen houkuttelevuudeksi rekrytointia ajatellen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändin tunnettuuden mittaus 

      Laine, Matilda (2023)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan ja mitataan brändin tunnettuutta Suomessa kahden eri tutkimuksen avulla. Brändi on nopeasti muuttuvassa markkinassa yrityksen tärkeä osa ja avain menestykseen. Uutena teemana ja trendinä ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändiperehdytys Motimate-oppimissovelluksen avulla 

      Hongisto, Rosa (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda uusi ja mielenkiintoinen perehdytysmateriaali oppimissovellus Motimateen koko henkilökunnan yhtenäistä brändiperehdytystä varten. Opinnäytetyö on kirjoitettu toimeksiantona Hotel Kämpille. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad